کد خبر: 580842
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت:

اشتباه تاریخی دولت سیزدهم؛ تبدیل وزارت ارتباطات به وزارت صیانت!

فرهیختگان نوشت: دولت محترم و شخص رئیس‌جمهور در محاصره ایده‌های واپس‌گرایانه‌ای در حوزه شبکه‌های اجتماعی گیر کرده‌اند. تبدیل وزارت ارتباطات به وزارت صیانت اشتباهی تاریخی برای دولت سیزدهم است. کاش قبل از واقعه علاج شود.

اشتباه تاریخی دولت سیزدهم؛ تبدیل وزارت ارتباطات به وزارت صیانت!
کد خبر: 580842
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۱۶:۳۰:۰۰

روزنامه اصولگرای فرهیختگان از سیاست فیلترینگ در فضای مجازی به شدت انتقاد کرد و تبدیل وزارت ارتباطات به وزارت صیانت را بزرگ‌ترین اشتباه تاریخی دولت رییسی نامید.

در ادامه مطلب این روزنامه آمده است: اقتصاد ضعیف‌شده ایران در یک دهه اخیر و تلاش جامعه برای بازسازی خودش وابستگی زیادی به شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده، ما نمی‌توانیم میلیون‌ها انسان را زیر فشار اقتصادی موجود رها کنیم.

از نظر سیاسی نیز معنای محدودیت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب به تشدید فضای دوقطبی می‌انجامد. نوعی حصارکشی دور خودمان که برای افکارعمومی قابل توجیه نیست. نیازهای اقتصادی بر زمین مانده و محدودیت جدید. این محدودیت‌ها قبل از روی کارآمدن مجلس و دولت فعلی به عنوان اتهام مطرح می‌شد و حالا واقعا می‌خواهد عملی شود.

نویسنده در پایان تاکید کرده است:‌ دولت محترم و شخص رئیس‌جمهور جناب آقای رئیسی که در طول ۱۴ ماه اخیر تلاش زیادی کرده‌اند تا کمبودهای گذشته را جبران کنند به نظر در محاصره ایده‌های واپس‌گرایانه‌ای در حوزه شبکه‌های اجتماعی گیر کرده‌اند. تبدیل وزارت ارتباطات به وزارت صیانت اشتباهی تاریخی برای دولت سیزدهم است. کاش قبل از واقعه علاج شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها