کد خبر: 580455
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۲۰:۴۰:۳۳
| |

تاکید اطلاعات بر لزوم شنیدن صدای اعتراضات؛ تک‌صدایی با جامعه ایرانی سازگاری ندارد

روزنامه اطلاعات نوشت: باید باور کنیم که تک‌صدایی با ویژگی‌های جامعه انسانی که سرشار از دانش، تجربه و سلائق متنوع است، سازگار نیست.

تاکید اطلاعات بر لزوم شنیدن صدای اعتراضات؛ تک‌صدایی با جامعه ایرانی سازگاری ندارد
کد خبر: 580455
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۲۰:۴۰:۳۳

روزنامه اطلاعات در یادداشتی به قلم محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش دولت پیشین بر لزوم شنیدن اعتراض مردم تاکید کرد و هشدار داد تک‌صدایی با جامعه ایرانی سازگار نیست. 

در یادداشت روزنامه اطلاعات تاکید شده است: باید بپذیریم که ما سازوکارهای معتبری را برای شنیدن صدای مردم ایجاد نکردیم و نهاد نمایندگی نیز با دایره محدود تأیید صلاحیت‌ها با مشکلاتی روبروست؛ اما به نظر می‌رسد علیرغم همه زخم‌هایی که ایجاد شده‌اند، همچنان راه برون‌رفت از این وضعیت، آمادگی صادقانه حکومت برای شنیدن صدای مردم و اعتنا به آن است و برای تحقق چنین وضعیتی قوای سه‌گانه مسئولیت دارند تا هر چه سریع‌تر برای شنیدن صدای مردم سازوکاری مناسب تعیین کنند.

نویسنده در ادامه نوشته است: باید باور کنیم که تک‌صدایی با ویژگی‌های جامعه انسانی که سرشار از دانش، تجربه و سلائق متنوع است، سازگار نیست. وحدت، ساختنی است و وحدت حقیقی در پرتو شکل‌گیری فهم مشترک نسبت به مسائل و راه حل‌ها ایجاد می‌شود. جستجوی وحدت از مسیرهایی که در آن شنیدن صدای مردم و گفتگو پیرامون آن جایی ندارد، واقع‌بینانه نیست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها