کد خبر: 580339
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۲۰:۴۰:۳۹
| |

حمله روزنامه موتلفه اسلامی به اصلاح‌طلبان؛ بوی کباب به مشام‌شان خورده بود

روزنامه رسالت نوشت: جماعتی از اصلاح‌طلبان که با مرگ مهسا امینی، بوی کباب به مشام آن‌ها رسیده بود، بیانیه دادند و آن را «فاجعه» نامیدند و اعلامیه دادند کلمه مقدس استرجاع را اول اعلامیه آوردند و بنزین روی آتش این فتنه ریختند، رسوا شدند.

حمله روزنامه موتلفه اسلامی به اصلاح‌طلبان؛ بوی کباب به مشام‌شان خورده بود
کد خبر: 580339
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۲۰:۴۰:۳۹

محمدکاظم انبارلویی، مدیرمسئول روزنامه رسالت در سرمقاله این روزنامه به اصلاح‌طلبان حمله کرد و نوشت آنان با مرگ مهسا امینی، بوی کباب به مشامشان رسیده بود!

در یادداشت روزنامه وابسته به ارگان حزب موتله اسلامی آمده است: جماعتی از اصلاح‌طلبان که با مرگ مهسا امینی، بوی کباب به مشام آن‌ها رسیده بود، بیانیه دادند و آن را «فاجعه» نامیدند و اعلامیه دادند کلمه مقدس استرجاع را اول اعلامیه آوردند و بنزین روی آتش این فتنه ریختند، رسوا شدند.

انبارلویی نوشته است: آن‌ها با سکوت خود در برابر شرارت تجزیه‌طلبان، کسانی که حکم قرآنی حجاب را آتش زدند به مسجدسوزی روی آوردند، شهادت مظلومانه بسیجی‌ها و ... بالاخره حادثه غمبار شیراز نشان دادند در ایام فتنه نه در طرف و کنار ملت بلکه پشت سر آمریکا و در کنار منافقین ایستاده‌اند. این سیاه‌نمایی‌ها در کارنامه سیاسی آن‌ها هرگز از حافظه تاریخی ملت پاک نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها