کد خبر: 579930
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۱۳:۰۱:۱۵
| |

تهرانی‌ها در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ به خیابان آمدند

شهروندان تهرانی بعد از برگزاری نماز جمعه در یک راهپیمایی حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند.

تهرانی‌ها در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ به خیابان آمدند
کد خبر: 579930
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۱۳:۰۱:۱۵

جمعی از شهروندان تهرانی امروز جمعه ششم آبان ماه بعد از برگزاری نماز جمعه، در یک راهپیمایی از محل دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب حادثه تروریستی شیراز و حمله به زائران شاهچراغ که داعش مسوولیت آن را بر عهده گرفت، محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، شرکت کنندگان شعارهایی همچون «داعشی بی ریشه،ایران ،دمشق نمی شود،»«زن ،زندگی ،شهادت ، شیراز ما تسلیت» ،«حسین ، حسین، شعار ماست ، شهادت افتخار مااست » ، «الله اکبر ، خامنه ای رهبر »و «مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر سعودی» و ... سر دادند .

شرکت کنندگان  پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی حاوی مطالبی در محکومیت ناآرامی‌های اخیر کشور در دست داشتند .

در برخی از این پلاکاردهای جملاتی نظیر «ما همه با هم هستیم ، پشت ولایت هستیم » و «مطیع امر رهبر هستیم تا آخر ایستاده ایم »مشاهده می‌شد.

قرار است در این مراسم پیکر شهیدان فرید الدین معصومی از شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز و همچنین مدافع امنیت پاسدار امیر کمندی که طی ناآرامی های روزهای اخیر تهران به شهادت رسید توسط مردم تشییع شود.

تکمیل می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • الف میم ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    پنج هزار نفر هم نمیشدند

  • الف میم ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    نماز جمعه امروز و ننگ بر بی حجاب

    در نماز جمعه امروز فقط حدود پنج هزار نفر از جمعیت ده میلیونی تهران شرکت کردند که اکثریت افراد بالای چهل سال یا کودکان بودند.حتی حیاط دانشگاه تهران هم پر نشد.
    حدود بیست نفر برخاستند و فریاد ننگ بر بی حجاب، ننگ بر اغتشاشگر دادند ولی حتی یک نفر از آنها حمایت نکرد و شعار آنها را تکرار نکرد.حتی امام جمعه علی اکبری هم شعار آنها را حاضر نشد تکرار کند.

    در پایان امام جمعه موفقیت های ایران را در ساخت رصدخانه ملی ،صادرات توربین به روسیه ، کنترل بحران غذا در کشور علیرغم بحران غذا بخاطر جنگ اوکراین در اروپا آمریکا آفریقا و شهادت شیرازی ها در شاهچراغ،همچنین عضویت در اتحادیه آسیا یا همان پیمان شانگهای را تبریک گفت.همچنین ۲۲ کشور خواهان پهپاد‌های ایرانی هستند، نام ۵۲ دانشگاه ما در فهرست بهترین‌های دانشگاه‌های جهان ثبت شده است. ۵۰ میلیون گرسنه روی دست آمریکایی‌هاست و اخیراً در برخی گزارش های‌شان در آسوشیتدپرس نوشته‌اند که نظامیان آمریکایی از سیر کردن خانواده‌هایشان ناتوان هستند.سیاستمداران آمریکا امثال بوش و ترامپ همان داعش ادکلن زده با قیافه بزک کرده است، داعش باطن آمریکا است.همچنین شعار زن زندگی شهادت و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را سر دادند.

    در هنگام خروج نمازگزاران چند صد نفر در سه راهی خیابان شانزده آذر با انقلاب شعارهای در حمایت از حاکم و ضد غربی میدادند که حدود بیست دقیقه نمازگزاران در خیابان متوقف شدند که با باز شدن مسیر بلافاصله همان چند هزار نمازگزار مسیر خود را از آنان جدا کردند و بدون شعار دادن به خانه رفتند.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها