کد خبر: 579909
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

بیانیه حزب اعتمادملی درباره حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

حزب اعتمادملی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارنظرها و تلاش برای بهره‌برداری از حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ هشدار داد.

بیانیه حزب اعتمادملی درباره حمله تروریستی به حرم شاهچراغ
کد خبر: 579909
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۱۰:۴۰:۰۰

حزب اعتمادملی در بیانیه‌ای که امروز جمعه ۶ آبان منتشر کرد، ضمن اعلام همدردی با مردم شیراز و خانواده‌های کشته‌شدگان حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ نسبت به اظهارنظرها و تلاش برای بهره‌برداری و سوءاستفاده از این حادثه هشدار داد. 

به گزارش اعتمادآنلاین، مشروح بیانیه حزب اعتمادملی را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی در شیراز و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ را محکوم و از این خشونت عریان اعلام انزجار می‌کنیم.

علاقه‌مندان به ایران و کشور باید مخالفت خود را با خشونت و بازتولید آن در هر سطحی اعلام کنند و تمام تلاش خود را برای فرو کاستن از این پدیده شوم در جامعه به کار گیرند.

حزب اعتماد ملی به خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تسلیت گفته و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و برای مجروحان شفای عاجل طلب می‌کند.

همچنین به همه خانواده‌های داغدار حوادث اخیر در جای‌جای این کشور پهناور نیز تسلیت گفته و برای آنان صبر در مصیبت و شکیبایی در فقدان عزیزان را آرزومندیم.

لازم است که مقامات مسئول و ارگان‌های امنیتی و قضایی با بررسی دقیق ابعاد حادثه تروریستی شیراز، علاوه بر شناسایی عاملان و برخورد قاطع با این خشونت‌ورزان، راه را بر تکرار این حوادث بسته و البته پاسخی اقناعی به برخی از نگرانی‌ها و سوالات افکار عمومی بدهند.

همچنین به برخی از مقامات سیاسی و نظامی دوستانه تذکر می‌دهیم که سوءاستفاده و بهره‌برداری سیاسی و بیان علت‌های غیرواقعی از چنین حوادثی نه منجر به حل مسائل اجتماعی و چالش‌های امروز کشور و نه موجب کاهش آلام مردم مصیبت‌دیده می‌شود.

حزب اعتمادملی

ششم آبان ۱۴۰۱

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مجتبی ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم رنج کشیده و داغ دیده ایران رمین و بویژه بازماندگان حادثه وحشیانه و جانسوز شیراز.
    ترور، خشونت ، زور گویی و سواستفاده از قدرت از سوی هر شخص و گروه و دار و دسته سیاسی و غیر سیاسی محکوم است و نتیجه ای جز انزجار عمومی و ایجاد شکاف بین مردم و افزایش کینه و حس انتقام‌جویی ندارد.مردم باید خواسته های بر حق خود را در قالب گفتگو و پرهیز از خشونت و از معدود کوره راهای قانونی که باقی مانده است مانند پیگیری از طریق نمایندگان و ابزار فرهنگی مطالبه نمایند و مسوولین هم باید قبل از اینکه خیلی دیر شود اقدامات مناسب و عقلانی را بعمل آورند.
    به امید گشایش و بهروزی و سربلندی همه هموطنان عزیزم.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها