کد خبر: 579750
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۰۵:۴۰:۴۸
| |

ادعای کیهان:

اگر با معترضان مماشات نمی‌شد، حمله شاهچراغ اتفاق نمی‌افتاد

روزنامه کیهان نوشت: اگر در برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با آشوبگران مماشات نمی‌شد به احتمال بسیار زیاد تروریست‌های‌حمله‌کننده به زائران حرم شاهچراغ علیه‌السلام در میان آشوبگران‌اخیر دستگیر شده بودند و فرصت جنایت دیروز از آنان گرفته شده بود.

اگر با معترضان مماشات نمی‌شد، حمله شاهچراغ اتفاق نمی‌افتاد
کد خبر: 579750
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۰۵:۴۰:۴۸

روزنامه کیهان با فهرست کردن مواضع و اعتقادات داعش، مدعی شد اگر در برخورد با معترضان در ایران مماشات نمی‌شد، حادثه حرم شاهچراغ اتفاق نمی‌افتاد!

روزنامه کیهان نوشت: ممکن است انگشت اتهام شما به سوی تروریست‌های تکفیری داعش بچرخد. حرفی نیست! ولی پرسش این است که آشوبگران اخیر کدامیک از خصوصیات پلید و کدامیک از درنده‌خویی‌های وحشیانه داعش را نداشته‌اند؟! 

تروریست‌های داعش اگرچه به اسلام و قرآن اعتقادی ندارند و‌لی برای حفظ ظاهر هم که شده، قرآن آتش نمی‌زنند و بازهم برای حفظ ظاهر، چادر از سر زنان محجبه نمی‌کشند! ولی آشوبگران اخیر این دو رذالت را هم به خصوصیات رذیلانه داعش افزوده‌اند! 

اگر در برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با آشوبگران مماشات نمی‌شد و اگر برخی از شخصیت‌های سیاسی که خودباختگی و کم‌دانی، محترمانه‌ترین احتمال درباره آنهاست به تلویح و تصریح از آشوبگران حمایت نمی‌کردند و اگر حمله‌ به جان و مال و ناموس مردم را «‌اعتراض‌»! نمی‌نامیدند، به احتمال بسیار زیاد تروریست‌های‌حمله‌کننده به زائران حرم شاهچراغ علیه‌السلام در میان آشوبگران‌اخیر دستگیر شده بودند و فرصت جنایت دیروز از آن جرثومه‌های فساد گرفته شده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    با ید اشوبگران در لحظه کشته شوند

  • آریا ارسالی در
    شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱

    چه ربطی به شقیقه داره حالا هر اتفاقی منفی در ایران رخ بده باید به مردمی که معترض وضع نابسامان کشور و مسئولین بی لیاقت ایران هستند ربط بدین واقعا خنده داره . هر ادم بی لیاقتی از راه میرسه یه نظری میده کسی هم نیست بگه با چه منطقی این خزعبلات رو میبافی اخه مزخرف گفتن تنها چیزیه که نیازی به هیچ مدرک و دانشی نداره از عهده هر بیسوادی برمیاد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها