کد خبر: 578880
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

سردار اشتری، فرمانده کل انتظامی:

هرکسی خودکشی یا سکته قلبی کرد، گردن نظام انداختند

فرمانده کل انتظامی گفت: فرمانده کل انتظامی گفت: هرکسی خودکشی یا سکته قلبی کرد، گردن نظام انداختند.

هرکسی خودکشی یا سکته قلبی کرد، گردن نظام انداختند
کد خبر: 578880
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۷:۳۰:۰۰

سردار حسین اشتری ظهر امروز در نشستی که به منظور بررسی حوادث اخیر کشور برگزار شد، گفت:در کشور 30 میلیون دانش‌آموز داریم و طبق آمار تنها یک درصد از این دانش‌آموزان اقدام به اعتراض کردند.

به گزارش تسنیم، مهم‌ترین بخش‌های اظهارات فرمانده کل نیروی انتظامی را در ادامه می‌خوانید:

*روز 22 شهریور من برای ماموریتی برای رویداد اربعین به شهر شلمچه رفته بودم که واقعه فوت مرحومه امینی را به من گزارش دادند و ‌ همان لحظه چند مورد را تذکر دادم از جمله اینکه به دقت و فورا به موضوع رسیدگی شود، هوای خانواده و پدر و مادرش را داشته باشند و اگر قصور و تقصیری انجام شده رسیدگی شود. پس از آن نیز خودم را به تهران رساندم و حتی شخصا حدود 20 دقیقه با پدر آن مرحومه صحبت کردم.

*کاری که از سوی ماموران ما انجام شد، چیزی فراتر از رویه مرسوم و جاری نبود و کاری بود که توسط مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و آنچه که وظیفه انسانی و اسلامی ما بوده کاملا رعایت شده بود.

*بعد از خاکسپاری که در روز اربعین در سفر انجام شد، تجمعاتی شروع شد که در ابتدا اعتراضی بود اما بلافاصله تبدیل به اغتشاش شد و کار به تعرض به اموال عمومی، شعارهای هنجارشکنانه،  حمله به بانک‌ها و سوپر‌مارکت‌ها و ... کشیده شد و مردمی که از روی هیجان و احساس ناراحتی به خیابان آمده بودند فورا صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این هوشمندی و بصیرت مردم واقعا قابل ستایش و تقدیر و تحسین است.

*سناریوسازی‌ها و کشته‌سازی‌های نیز از دیگر پیچیدگی‌های این فتنه بود؛ هر کسی که در این مدت به هر دلیلی می‌مرد آن را رسانه‌ای می‌کردند و به گردن نظام می‌انداختند. کسی خودکشی کرده بود، سکته قلبی کرده بود و... و سریعا آن را به گردن نظام می‌انداختند. یا مثلا مورد داشتیم که فیلمی پخش شد که پلیس خانمی را هل می‌دهد و خانم به زمین می‌افتد؛ وقتی فیلم کامل آن را دیدیم در آن فیلم آن خانم 7 مرتبه به سمت پلیس‌ها حمله‌ور می‌شود و قصد دارد با آن‌ها درگیر شود، یک مرتبه با تیغ موکت‌بری حمله می‌کند و بار آخر با چنان فحش‌های شرم‌آوری که نهایتا پلیس او را هل می‌دهد و به زمین می‌خورد. بعد از دستگیری مادر این خانم آمده و می‌گوید که دایی‌اش در خارج است و به آن‌ها گفته برای گرفتن اقامت باید در این تظاهرات حاضر شوند، با پلیس درگیر شوند و فیلم بگیرند تا مدرکی برای گرفتن پناهندگی و اقامت باشد.

*ما در کشور 30 میلیون دانش‌آموز داریم و طبق آمار تنها یک درصد از این دانش‌آموزان اقدام به اعتراض کردند، 110 هزار مدرسه در کشور وجود دارد که تنها در 50 مدرسه اعتراضاتی روی داد و در مجموع کشور ما 80 میلیون نفر جمعیت دارد و نهایتا ده‌ها هزار نفر به خیابان‌ها ریختند و این‌ها در برابر جمعیت مردم ایران و جمعیتی که روز سوم مهر در سراسر کشور به خیابان آمدند قابل مقایسه نیستند.

*البته که حتی یک نفر هم زیاد است اما این اواخر واقعا افراد دیگر تنها برای زدن و کشتن به خیابان می‌آمدند و به قصد براندازی. همین اواخر 17 نفر مسلح دستگیر کردیم و 94 نفر از افراد وابسته به سازمان منافقین و خانواده‌های آنان و به این دلیل است که می‌گویم به قصد جنگ با جمهوری اسلامی آمده بودند اما به یاری خداوند، حمایت مردم، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و ایستادگی نیروهای انتظامی و امنیتی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱

    یکی میگه یه درصد یکی میگه دودرصد واقعاً برای اینها بقیه ۹۸ درصد از اینترنت و فضای مجازی محروم شدن؟

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱

    آقای اشتری برای یک درصد دانش آموز اینترنت رابستند واینهمه خسارت به ملت وارد شد اگر همه دانش امزان معترض شوند حتما ایران رامبندند تا کسی نفس هم نکشد. لطفا شما دیگر حقیقت رابیا ن کنید ملت خسته شده از بس که از دهان هرمسولی یه چیز شنیده. درمورد یه موضوع هزارتا نظر متفاوت از دهان مسولین بیرون میاد کدام راباور کنند

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱

    هر کسی هم که بچه اش سقط شد گردن مردم انداختند!!!!!.

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱

    کسی گردن نظام نیانداخته.... گردن نیروی انتظامی است.... هرکسی که نزد شماست امانت پیش شماست.... چرا باید همه پیش شما سکته کنند..... امانتداری نمیکنید.... اقتدار با ارعاب و شکنجه فرق میکند.....

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها