کد خبر: 578618
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۰:۲۸:۳۰
| |

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور:

فراجا، سپاه، وزارت اطلاعات توانستند خوب اوضاع را جمع کنند

دادستان کل کشور گفت: در حوادث اخیر یک ماهه که ما در متن بودیم، عزیزان ما در فراجا، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات خوش درخشیدند و با همه توطئه‌هایی که دشمن ریخته بود توانستند، اوضاع را جمع کنند.

فراجا، سپاه، وزارت اطلاعات توانستند خوب اوضاع را جمع کنند
کد خبر: 578618
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۰:۲۸:۳۰

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان کرمان اظهار داشت: همه ما به شهدای بزرگوارمان مدیون هستیم همان‌گونه که اگر قیام امام حسین ع نبود از اسلام و قرآن نام و یادی نمی‌ماند، عزت، شرف، سربلبندی، اقتدار، استقلال و همه چیز خودمان را پس از مدیون بودن به اسلام و امام راحل و رهبری به شهدا بدهکاریم.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات منتظری را در ادامه می خوانید:

*امروز ما شاهدیم با همه توان و قدرت و امکانات به جنگ اسلام آمده‌اند که محورش ایران عزیز است و نقطه دایره این حرکت رهبری و ولایت فقیه است.

*حوادث اخیر را مطالعه کنید و تحلیل دقیق داشته باشید و به جوانان و نوجوانان نه‌تنها در منزل بلکه در محافل عمومی مثل مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها تحلیل صحیحی بدهیم.

*به‌نظر من تعداد قابل توجهی از این کسانی که به این دام گرفتار شده‌اند و به این حلقه شیطانی ورود کرده‌اند، فریب‌خوردگان و ناآگاهان از عمق فاجعه هستند.

*توده ملت ایران در برابر این حوادث شیطانی خوب ایستادگی می‌کنند و آفرین بر این ملت هوشیار، آگاه و بصیر و می‌بینیم در میدان هیچ یک از این مشکلات و فشارهای زندگی در حوزه معیشت و اقتصاد و کسب و کار در بزنگاه‌های اصلی مانع حضور این مردم نبوده و نیست.

*برخی از ما مسؤولان در ایجاد زمینه‌هایی که موجب بهانه شود هم مقصریم آن کسی که اختلاس می‌کند، در مراجعات مردمی با مردم بد برخورد می‌کند، حقوق عامه مردم را زیرپا می‌گذارد، در ادارات و دستگاه قضایی و هر جایی که وابسته به نظام است به‌گونه‌ای برخورد می‌کند که موجب آزرده خاطر شدن یک شهروند عزیز می‌شود در این گناه شریک است.

*در حوادث اخیر یک ماهه که ما در متن بودیم، عزیزان ما در فراجا، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات خوش درخشیدند و با همه توطئه‌هایی که دشمن ریخته بود توانستند، اوضاع را جمع کنند و امروز شاهدیم که الحمدالله جامعه و شهرهای ما رو به امنیت بیشتری رفته‌اند البته هیچ گاه نباید از دشمن غافل بود.

*با توصیه و تاکیدی که به نیروها شده است، سلاح جنگی به میدان نمی‌برند و با مسالمت‌آمیزی برخورد می‌کنند، اما افراد خشن مرتکب این جنایات می‌شوند.

*کسانی که در این حوادث مرتکب جنایت شده باشند، بدانند که هرگز نخواهند توانست از شمشیر عدالت جان سالم به‌در ببرند، کسانی که ناامنی ایجاد کردند، سرمایه ملت را آتش زدند و بی‌رحمانه به مردم حمله می‌کنند و اینگونه آرامش آنها را از بین‌می برند باید بدانند، مجازات ایجاد ناامنی مجازات سبکی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها