کد خبر: 578375
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۰۷:۱۶:۰۹
| |

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر:

ضدانقلاب جدیدی شکل گرفته؛ باید بدنه اداری، اجرایی و حاکمیتی پاکسازی شود

استاندار بوشهر گفت: امروز یک ضد انقلاب جدیدی در کشور شکل گرفته است؛ انقلاب به یک پاکسازی ضد انقلاب از بدنه اداری، اجرایی و حاکمیتی کشور نیاز دارد و دلیلی ندارد که معلم، استاد و کارمند ضد انقلاب در مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های ما فعالیت کند.

ضدانقلاب جدیدی شکل گرفته؛ باید بدنه اداری، اجرایی و حاکمیتی پاکسازی شود
کد خبر: 578375
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۰۷:۱۶:۰۹

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در نشست ائمه جماعات با استاندار و فرمانداران این استان بیان کرد: رمز موفقیت امروز ایران اسلامی، همدلی و وحدت است، خاکریز انقلاب را باید بزرگ کرد و نباید جریانات مختلف را ا ز حمایت انقلاب عقب زد تا جبهه انقلاب را روز به روز قوی‌تر شود.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از اظهارات محمدی زاده را در ادامه می خوانید:

*در قبال این رخدادها در سه بخش تقسیم‌کار صورت گرفته است که شامل دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، عمرانی و صنعتی و بخش فرهنگی می‌شود.

*در بخش نخست دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی وظیفه مدیریت صحنه و ایجاد امنیت را به عهده دارند؛ اگر این آشوبها در همان گام نخست در صحنه مدیریت نشده بود، دشمن برای پیشبرد اهدافش گام به گام جلو می‌آمد و وضعیت دشواری ایجاد می‌شد.

*اکنون این جریان ضد انقلاب در نطفه خفه شده و نیروهای امنیتی استان آرایش خود را پیدا کرده و در همه نقطه های آلوده استان مستقر است.

*به گفته رهبری دشمن می‌خواهد مسئولان را مشغول کند تا از کار عمرانی و اقتصادی خود عقب بیفتند، کارخانه ها تعطیل شود، نارضایتی زیاد شود و صنعت ما دچار مشکل شود، بنابراین بخش دوم تقسیم کار مربوط به بخش های اقتصادی، عمرانی و کارافرینی است و دستگاه های متولی عمرانی و اقتصادی بدون هیچ نگرانی ار بابت اقدامات امنیتی فعالیت کنند و اگر احساس نگرانی کردند اعلام کنند تا برای این بخش‌ها نگهبان مقرر شود.

*امروز نیز همانند دفاع مقدس همه کفر و نفاق دست به دست هم داده اند و با همه اختلافات داخلی که خودشان دارند در براندازی نظام جمهوری اسلامی وحدت نظر دارند و بدیهی است که ما باید در مقابل آنها مجاهدت کنیم.

*اگر دولت مردمی ایران قوی ورق اقتصادی را به سمت تغییر نمی برد، دشمن دست به این اقدامات نمی‌زدند و امروز چون دشمن در جنگ اقتصادی با نمود طلیعه های موفقیت کشور در این حوزه ، احساس ناکامی کرده همه توان خود را برای توقف این روند به کار گرفته است.

*این توطئه‌ها از این نظر که ما را هوشیار کرد تا ضعف‌های خود را بشناسیم جنبه مثبت داشت چرا که برخی از کاستی‌ها و مشکلات امنیتی و فرهنگی در این جریانات نمودار شد.

*اگر این اغتشاشات رخ نداده بود، بسیاری از مشکلات منطقه پارس جنوبی در استان بوشهر مغفول می‌ماند؛ به عنوان نمونه در حوزه امنیت با اینکه حدود پنج میلیارد دلار برای ساخت یک پالایشگاه و ۴ میلیارد دلار برای احداث یک واحد پتروشیمی هزینه شده، اما حفاظت پیرامونی آن با یک فنس انجام می‌شود که به سادگی بریده می‌شود.

*وضعیت کمپ‌های اقامتی کارگران از نظر کار فرهنگی بسیار ضعیف است و این اتفاقات فرصتی را برای شناخت ایرادها مشخص کرد تا با برطرف کردن آن انقلاب گام‌های خود را به جلو بردارد.

*امروز یک ضد انقلاب جدیدی در کشور شکل گرفته است که مانند گروه‌های پیشین ساختار پیدا کرده، راس مدیریتی و اجزا تشکیلاتی و روابط سازمانی دارد و با نام‌های متفاوتی فعالیت می‌کند و ما در شناخت اعماق آنها ضعف داریم. وی یادآور شد: به دستگاه های امنیتی تاکید شده است که طراحی کننده ها و برنامه ریزهای این آشوب‌ها را دستگیر کنند .

*دستگیر شده های آشوب‌های اخیر نشان می‌دهد که این ضد انقلاب تا مدرسه، اداره، دانشگاه و کارمندان و در حوزه صنعت تا مدیریت نیز نفوذ کرده است و شاهد بودیم که در عسلویه برخی از مدیران با این جریان همراه شده بودند.

*انقلاب به یک پاکسازی ضد انقلاب از بدنه اداری، اجرایی و حاکمیتی کشور نیاز دارد و دلیلی ندارد که معلم، استاد و کارمند ضد انقلاب در مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های ما فعالیت کند.

*امروز دشمن توانسته است از میان جوانان و نوجوانان کشور یارگیری کرد، "از بچه‌های ما یک پیاده نظام درست کند" و این امر یک واقعیت است که در مدارس، دانشگاه‌ها و از میان دستگیر شده ها مشاهده می‌شود.

*ائمه جمعه بویژه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نقش بسیار خوبی در ایجاد شرایط مطلوب در این استان داشتند که شایسته قدردانی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • رزمنده ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

    دمت گرم عالیجناب گرحکم کننده مست گیرند..درشهرهرانچه هست گیرند..اتفاقا بچه های خودتون از همه مخالفترند چرا چونکه نمیتوانندبخاطرمنافع شما حرف بزنن واعتراض کننداکثریت درخارج تشریف دارندباپول همین مردم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها