کد خبر: 578303
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۲:۱۱:۳۶
| |

حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل:

وضعیت سیستان‌و‌بلوچستان عادی است/ آمارهای مورد وثوق حکومت را بپذیریم

نماینده زابل گفت: وضعیت استان سیستان و بلوچستان عادی و معمولی است و تعدادی تحریک‌‌کننده ضدانقلاب وابسته داخلی و بیشتر از خارج از کشور این رفتارها را انجام می‌دهند.

وضعیت سیستان‌و‌بلوچستان عادی است/ آمارهای مورد وثوق حکومت را بپذیریم
کد خبر: 578303
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۲:۱۱:۳۶

حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل درباره آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان و برخی اخباری که از این استان در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: این مطالب، مطالب جدی و مهمی نیست. یکسری عناصر هستند که ارتباط با ضدانقلاب داخلی و خارجی دارند و به این مطالب دامن می‌زنند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی دهمرده را در ادامه می خوانید:

*این اشخاص می‌خواهند بگویند ما اعتراض داریم حال این‌که این افراد چه کسانی هستند، چه کاره‌اند و چه اقداماتی انجام می‌دهند، بر همه مشخص است. 

*وضعیت استان عادی و معمولی است و تعدادی تحریک‌‌کننده ضدانقلاب وابسته داخلی و بیشتر از خارج از کشور این رفتارها را انجام می‌دهند. آنچه که مهم است،  این است که دستگاه‌ها وظیفه خودشان را انجام دهند. این مردم نیستند که در سیستان و بلوچستان به خیابان می‌ریزند بلکه ضدانقلاب داخلی و خارجی هستند.

*درباره آمار تعداد افراد کشته شده در وقایع اخیر سیستان و بلوچستان آمار دقیق را دستگاه‌های امنیتی باید اعلام کنند.

*جاهای مختلف هرکسی متناسب با ذائقه خودش عدد می‌سازد اما یکسری منابع رسمی مانند وزارت کشور و در بعضی مواقع سپاه و یا نهادهای دیگری که مورد وثوق حکومت هستند آمار را بیان می‌کنند که ما باید آن را بپذیریم.

*فضای مجازی ضدانقلاب داخلی و خارجی اعداد گسترده مطرح می‌کند تا یک مقداری اوضاع و احوال را بد جلوه دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها