کد خبر: 543294
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۲:۲۲:۱۶
| |

نماینده زابل در مجلس:

مردم از توزیع ناعادلانه بودجه گله‌مند هستند

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم از توزیع ناعادلانه بودجه گله مند بوده و با این رویه روز به روز فاصله بین اقشار جامعه بیشتر می شود.

مردم از توزیع ناعادلانه بودجه گله‌مند هستند
کد خبر: 543294
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۲:۲۲:۱۶

حبیب الله دهمرده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: حرکت شیطانی و شیعه کش آل سعود را محکوم کرده و از شجاعت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرده و با داشتن رهبری مقتدر به خود می بالیم. انتظار می رود در فصل بودجه نمایندگان مجلس به اقشار آسیب پذیر توجه بیشتری داشته باشند. مردم از توزیع ناعادلانه بودجه گله مند هستند و با این رویه روز به روز فاصله اقشار برخوردار و اقشار کم برخوردار از هم بیشتر می شود.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان امید فراوانی به همراه داشت و انتظار می رود با سرعت اجرایی شود. پیگیری حق آبه ایران از افغانستان، توجه به پروژه های استانی و راه های استانی و اشتغال زایی برای جوانان منطقه از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رتبه بندی معلمان و مطالبات این قشر باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد. مسئولان به وعده های خود عمل کنند و از همدلی و تعامل سه قوه نیز قدردانی می کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها