کد خبر: 577847
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۱۵:۵۳:۱۲
| |

تحلیل عجیب رییس کمیسیون قضایی‌وحقوقی مجلس

ایران اینترنشنال مذاکرات تهران و ریاض را هوا کرد؟

رئیس کمیسیون حقوق و.قضایی گفت: با دقت در عملکردی که رسانه منتسب به عربستان سعودی بویژه در حوادث اخیر در ایران داشته، به نظر می‌رسد مذاکراتی که مدتی است به منظور عادی‌سازی روابط با این رژیم در عراق در جریان است، نتیجه‌ای در بر نداشته باشد.

ایران اینترنشنال مذاکرات تهران و ریاض را هوا کرد؟
کد خبر: 577847
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۱۵:۵۳:۱۲

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوق و.قضایی با بیان اینکه ابتدا باید در طرف سعودی نشانه‌ای از تمایل به برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با ایران باشد، گفت: شیوه گفت‌وگو این نیست که با یک دست خنجر در پهلوی ایران بزنند و دست دیگر را با هدف حسن نیت به سمت ایران دراز کنند.

به گزارش تسنیم مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*با توجه به نفرت‌پراکنی شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان اینترنشنال که مستقیماً با بودجه رژیم سعودی اداره می‌شود و با دقت در عملکردی که رسانه منتسب به عربستان سعودی بویژه در حوادث اخیر در ایران داشته، به نظر می‌رسد مذاکراتی که مدتی است به منظور عادی‌سازی روابط با این رژیم در عراق در جریان است، نتیجه‌ای در بر نداشته باشد.

غضنفرآبادی

* ابتدا باید در طرف مقابل نشانه‌ای از تمایل به برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با ایران وجود داشته باشد، شیوه گفت‌وگو این نیست که با یک دست خنجر در پهلوی ایران بزنند و دست دیگر را با هدف حسن نیت به سمت ما دراز کنند.

* اگر بنا باشد به ملت ایران خسارت‌هایی از جانب رژیم صهیونیستی یا رژیم سعودی وارد شود، حتما آرامش از عربستان و اسرائیل و برخی دیگر از کشورها که به نحوی در ناآرامی‌های اخیر در کشورمان نقش‌آفرین بودند نیز سلب خواهد شد. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ابراهیم احمدی ارسالی در
    شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    باید همینطور باشد، اگر نباشد نهایت بی تدبیری است
    بهترین دفاع حمله هستش
    اسرائیل با اون عظمت رو میتونید کنترل کنید. با آل‌سعود کوچکترین رحم خیانت بود بر ....

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها