کد خبر: 577562
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۷:۴۱:۴۰
| |

روزنامه ایران:

دانش‌آموزان دلبسته رهبری و جمهوری اسلامی هستند

ایران نوشت: دانش‌آموزان در کلاس‌های درس خود با نوشتن عبارتی چون «لبیک یا خامنه‌ای»، «جانم فدای ایران»، «جانم فدای جمهوری اسلامی» و همچنین استفاده از تصاویر امام راحل، رهبرمعظم انقلاب و تصاویر حاج قاسم سلیمانی نشان دادند نسل جدید دلبسته به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دانش‌آموزان دلبسته رهبری و جمهوری اسلامی هستند
کد خبر: 577562
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۷:۴۱:۴۰

روزنامه ایران تجمعات دانش‌آموزی را که در آن دختران به حجاب اجباری اعتراض دارند، تجمعات محدود خوانده و مدعی شده دانش‌آموزان در مدارس دلبسته رهبری و جمهوری‌اسلامی هستند. 

روزنامه ایران نوشته: ۱۳ مهر ماه بی‌بی‌سی با انتشار عکس سه دختر نوجوان بدون حجاب در یک کلاس درس خالی، گزارشی با عنوان «جنبش دانش‌آموزی چگونه بخشی از اعتراض‌های سراسری ایران شد؟» را روی خروجی رسانه خود قرار داد... در مقابل این فضاسازی رسانه‌ای علیه دانش‌آموزان، در پویشی که در مدارس سراسر کشور به صورت خودجوش اجرایی شد، دانش‌آموزان نسبت به هنجارشکنی‌ها واکنش نشان دادند. دانش‌آموزان در کلاس‌های درس خود با نوشتن عبارتی چون «لبیک یا خامنه‌ای»، «جانم فدای ایران»، «جانم فدای جمهوری اسلامی» و همچنین استفاده از تصاویر امام راحل، رهبرمعظم انقلاب و تصاویر حاج قاسم سلیمانی نشان دادند نسل جدید دلبسته به ارزش‌های انقلاب اسلامی است. این پویش سراسری البته با تیغ سانسور رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه روبه‌رو شد چراکه تصویرغیرواقعی ساخته شده در این رسانه‌ها با این اتفاقات مهم در مدارس کشور همخوانی نداشته است. اکنون در بسیاری از مدارس کشور، دانش‌آموزان در حیاط مدرسه و کلاس‌های درس خود با خواندن سرودها و شعارهای خود، در خصوص جوسازی کاذب رسانه‌ای اعلام نظر می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها