کد خبر: 577479
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت:

برخی اقدامات رخ داده در کشور سازماندهی شده و تروریستی بودند

سخنگوی دولت گفت: برخی اقدامات سازماندهی شده و تروریستی نشان داد که دشمنان و مخالفین این نظام، برای هر موقعیت برنامه‌ریزی می‌کنند تا ضربه‌ای به حقوق و امنیت مردم و ثبات کشور وارد کنند.

برخی اقدامات رخ داده در کشور سازماندهی شده و تروریستی بودند
کد خبر: 577479
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۱۱:۴۵:۰۰

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و هم‌چنین تسلیت شهادت مدافعان امنیت کشور اظهار داشت: برخی اقدامات سازماندهی شده و تروریستی نشان داد که دشمنان و مخالفین این نظام، برای هر موقعیت برنامه‌ریزی می‌کنند تا ضربه‌ای به حقوق و امنیت مردم و ثبات کشور وارد کنند.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به زلزله اخیر در آذربایجان افزود: رییس‌جمهور بلافاصله دستور رسیدگی فوری را صادر کردند و وزرای بهداشت و کشور در محل حاضر شدند و دستگاه‌های مختلف هم مشغول خدمت رسانی بودند و الحمدلله به ۱۱۰۰ مصدوم خدمت رسانده شد. ستاد مدیریت بحران مشغول برآورد میزان خسارات هست و گزارش خود را برای میزان کمک به زلزله‌زدگان، به دولت اعلام می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱

    دانشجویان: ما کاری به گردانندگان خارجی اعتراضات نداریم به مطالبات بدون خشونت و قانونی مان توجهی نشد ما هم مرگ مهسا را به اعتراض تبدیل کردیم ما از بی عدالتی و بانک ربوی وگرانی هرروزه و پارتی بازی و ماسک و واکسن اجباری بیماری زا وکشنده خسته شده بودیم منتظر فرصت بودیم تا اعتراضات خود فریاد کنیم چون قبلاً بدون خشونت مکاتبه گرده بودیم و فایده ای نداشت این بار به خیابان ها ریختیم مساجد را به آتش نکشیدیم اما بانک های رباخوار که هیچ سنخیتی با جمهوری اسلامی! تان ندارد را به آتش کشیدیم خدا هم راضی است پس باز هم ادامه میدهیم انشاالله

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها