کد خبر: 577450
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۰۹:۴۷:۳۴
| |

عموئی، سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی:

دستگیری لیدرها حاکی از مشارکت گروههای ضدانقلاب در درگیری‌های اخیر است

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری های صورت گرفته از لیدرها حاکی از مشارکت گروههای مختلف ضدانقلاب در درگیری های اخیر است.

دستگیری لیدرها حاکی از مشارکت گروههای ضدانقلاب در درگیری‌های اخیر است
کد خبر: 577450
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۰۹:۴۷:۳۴

ابوالفضل عموئی، سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه صبح امروز این فراکسیون با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور، گفت: جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی، با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور، صبح امروز، پیش از آغاز جلسه علنی، در محل سالن مشروطه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: در این جلسه یکی از معاونان وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد مختلف این تحولات ارائه کرد. در ادامه این جلسه تعدادی از نمایندگان هم به ارائه نظرات خودشان پرداختند.

عمویی افزود: بر اساس مباحث جلسه، تحولات اخیر، هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی ثبات سازی در ایران را دنبال می کنند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروههای مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.

عمویی در پایان اظهار داشت: نمایندگان عضو فراکسیون هم در این جلسه ضمن توجه برای حل وفصل موارد نارضایتی های مردمی، بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک های معاند که با هدف ناامنی سازی جامعه به آسایش اجتماعی ضربه زدند، تاکید کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها