کد خبر: 576962
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۱۰:۱۳:۴۱
| |

حدادی، سخنگوی کمیسیون امورداخلی:

گزارش نهایی پرونده مرگ مهسا امینی به زودی به صحن می‌رود

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از جمع بندی نهایی گزارش پرونده فوت مهسا امینی در نشست این هفته کمیسیون و ارائه آن به صحن مجلس جهت قرائت در اولین فرصت خبر داد.

گزارش نهایی پرونده مرگ مهسا امینی به زودی به صحن می‌رود
کد خبر: 576962
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۱۰:۱۳:۴۱

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از جمع بندی نهایی گزارش پرونده فوت مهسا امینی در نشست این هفته کمیسیون و ارائه آن به صحن مجلس جهت قرائت در اولین فرصت خبر داد.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی حدادی را در ادامه می خوانید:

*باتوجه به ارائه یک نسخه از گزارش پزشکی قانونی در خصوص پرونده فوت مهسا امینی به مجلس، در این هفته کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها جمع بندی نهایی را در خصوص ابعاد این پرونده انجام خواهد داد.

*در این هفته گزارش نهایی کمیسیون در خصوص ابعاد این پرونده به هیات رئیسه مجلس ارائه خواهد شد و با توجه به اهمیت این موضوع انتظار می رود با اولویت و در اسرع وقت گزارش کمیسیون در دستورکار صحن مجلس قرار گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • وطن ارسالی در
    شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

    خداوند تمام رفتگان را بیامرزد
    حفظ انقلاب و دستاوردهای آن مهترین مسئله است که باید تدبیر و دور اندیشی در نظر گرفت
    سوال اینجاست که در کشور خیلی مسائل مهمتری وجود دارد از جمله اختلاس / رشوه / فرار کلان مالیاتی / آقازاده های فراری و خارج نشین که والدین شان در کشور صاحب پست و مقام هستند / گرانی و تورم در صنایع فولاد ،خودرو ، سیمان و ...
    امرا و معاش گران و تورم بیش از ظرفیت ملت
    مجلس به جای اینکه تظاهر نمایی کند و به بحث های حاشیه ای بپردازد به درد ملت برسد ملتی که هشت سال شهید و جانباز و آزاده داده اند نه اینکه بعلت عدم شایسته سالاری گروهی زیاد با رانت بر مسند قدرت و تصمیم گیری گمارده شده اند .
    وجدان تنها محکمه ای است که نیاز به قاضــــــــی ندارد .

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها