کد خبر: 576651
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۰۴:۲۰:۰۰
| |

وزیر پیشنهادی دولت رئیسی با هزار میلیارد سرمایه/ چرا هیچ چیز شما مثل مردم نیست؟

مردم حق دارند بپرسند وقتی شما آنها را به مقاومت و تحمل دشواری دعوت کرده و چشم به روی زباله زباله گردی و تکدی گری و کودکان کار می پوشید [لابد آنها را هزینه ناچار و غیرقابل اجتناب مقاومت می دانید] چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید

وزیر پیشنهادی دولت رئیسی با هزار میلیارد سرمایه/ چرا هیچ چیز شما مثل مردم نیست؟
کد خبر: 576651
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۰۴:۲۰:۰۰

روز گذشته در رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است.

فرهاد قنبری نوشت: مسئله رای اعتماد یا عدم اعتماد این فرد نیست بلکه سوال اینجاست که؛

ایشان این میزان ثروت را از کجا آورده اند؟ اگر می فرمایند که از جوانی کار کرده و ثروت اندوخته اند، والله که ما هم از وقتی به خاطرمان می آید، والدینمان روزی بیش از دوازده ساعت جان کنده اند، اما چگونه است که همیشه در هزینه اولیه زندگیشان هم مشکل داشته و دارند اما شما هزاران میلیارد سرمایه انباشته دارید و فرزندانتان هم حاضر به زندگی در سرزمین تحت مدیریت شما نیستند؟ 

اگر میفرمایید که شما زرنگ و کاربلد بودید، باید به مردم توضیح بدهید که این زرنگی و کاربلدی را از چه طریقی و در کجا به به دست آورده و چگونه به کار بسته اید!!

 مردم حق دارند بپرسند وقتی شما آنها را به مقاومت و تحمل دشواری دعوت کرده و چشم به روی زباله زباله گردی و تکدی گری و کودکان کار می پوشید [لابد آنها را هزینه ناچار و غیرقابل اجتناب مقاومت می دانید] چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید و چرا محل زندگی و خانه و درآمد و هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    اين مشتي است نمونه مسئولين اكثرا مرفه!!!

    • ناشناس ارسالی در
      پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱

      در ایران مدیریت یعنی ثروت، رانت و زمین مجانی، پرواز مجانی و.... وگرنه این همه دعوا برای رییس دولتی شدن نداشتیم. حتی شورای شهر و روستا.

  • معلم‌ ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    رانت...‌.‌‌‌‌‌‌‌....‌

  • م ع ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    جناب رئیس جمهور ادعا میکردن مسئولی که بچش خارجه خودشم باید بره این آقا که ظاهراً دوتا از بچه هاش خارجن شما دانسته ایشون رو معرفی کردین دم خروس زده بیرون حرف عمل همه جا باید یکی باشد

  • reza ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    اقای رئیسی اشتباه نکن... ازجنس اصلاح طلب فقط خیانت و وطن فروشی و دزدی علنی برمی آید.

  • رضا ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    باباش کارگر ساختمان بود و خودش هم معلم // خوب زحمت کشیده ضمنا ارثیه پدری هم داره

  • علی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    خواست خداوند اینست که این جماعت خودشان ماهیت شرم اور خودرا رو کنند چه این کسی که دم از تقوا میزند و چه ان نماینده ای بی وجدانیکه تاکید بر رای به ان دارد و مهمتر رئیس دولتی که دم از فساد میزند و کلام اخر تقوا و ثروت دو کفه یک ترازو هستند اگر یکی سبک باشد دیگری سنگین خواهد شد

  • سلمان ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    با این انتخاب رئیس جمهور دولت ضد فساد دیگه امیدی هم به اقای رئیسی نیست طبق مثل معروف که میگوید با که زیستی تا بگویم کیستی افسوس میخورم برای خودم که سالها در مناطق عملیاتی عمر و جوانیم را هدر دادم تا این کرم ها رشد کنند

    • ناشناس ارسالی در
      پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱

      تو برای خدا کار کردی و و طنت

  • محمد ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    آدم به یاد سه قطره خون صادق هدایت می افتد مرادی که کبک می خورد و مریدان را به خوردن نان خشک ترغیب می کرد

  • کارشناس سیاسی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    اینم مثل خاوری آخرش اقامت در کانادا کشور تجمیع دزدان حرفه ای

  • هامون ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    وکیل شجاع و دلسوز به این میگویند . در اول صحبت گفتند مسله رای اعتماد نیست . بهترین جمله این است . چرا زندگی شما مثل مردم نیست ؟ بسیار حرف بجا و سنجیده ای است .

  • م ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    ...ایشان و امثال ایشان که کم هم نیستند مملکت را بیچاره کرده اند..خدا شاهده یک جانباز الان با حدود سه میلیون تومان در ماه زندگی میکند..باید همه آنها نزد مردم ایران بخاطر همان زباله گردها و معتادها..محاکمه و اموالشان به ملت ایران برگردد..

  • امید ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    بنیانتان بر پایه دروغ است

  • ایرانی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    امیدمان را رییسی از خوت ناامید کردی' هزاران نفر از شما فدای رهبری

  • محمدولایی بازنشسته ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    خیلیها را بیگانگان در بدنه دولت باشعار قشنگ جا داده اند خیلیها را هم برا ثروتشان می خواهد چرا دولت از اینترنت میترسد؟؟؟؟!؟!!!!

  • بازنشسته ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    این شریعتمداری وروز نامه کیهان کجاست ؟ که درمورد وزیر تریلیاردر آقای رئیسی قلم فرسایی کند .این وزیر معرفی شده به وزارت کار از کجاورده اینهمه ثروت رو . شریعتمداری اصولگرای دوآتشه پس چرا دم فرو بستی ؟ آنکه افزوده گشت سیم و زرش .زرنبارید زاسمان بسرش . ازکجا جمع کرده ثروت و مال ......

    • علی ارسالی در
      چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

      جناب بازنشته سلام و خسته نباشید ولی آیا انتظار دارید جماعت ریاکاری مث شریعتنداری و باند منحرفین کیهان اینجا پیداشون بشه؟؟؟ کیهان به زباله دانی تاریخ پیوسته.

  • علی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    کدام یک از وزرا ودولت مردان در این سه دهه اخیر از جنس مردم بوده اند درد ملت رو درک کرده اند، کافیه یه تحقیق وبررسی در سطح شهرستان ها وروستاها انجام بگیره تا بفهمند چه براین کشور آورده اند، ازهمه مهم تر مساله ازدواج وپیر شدن جمعیت هست که در کشاکش مسائل سیاسی و سیاست های خارجی آنقدر وضعیت نابسامان است که در شهر کوچک ما در مدت سه چهار سال قبل موارد ازدواج وتولد به اندازه انگشتان دست بوده، اما فساد وبد اخلاقی الا ماشاالله، فکر می کنید تا کی مقاومت وایستادگی در برابر مسائل سیاسی واقتصادی می‌تواند جوابگوی ملت باشد ونیازهای اساسی آنها را بر آورده سازد. امیدوارم دولت ونظام اسلامی به فکر فرو رفته وچاره ای برای نسل جوان بيانديشند،

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    اف بر ابراهیم رئیسی که به دروغ با شعار سید محرومان خودش را رئیس جمهور کرد،رئیس جمهوری که وزیر هزار میلیاردی در کاسه مردم می گذارد سید اغنیاست نه محرومین

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    چون کشوررا غارت میکنند

  • مردم ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    دولت مردمی و انقلابی .... واقعا که.
    رییس جمهور محترم معرفی این فرد با کدام ملاک و اهداف و شعار و رفتار عملی شما با مردم تطابق دارد؟؟؟؟؟؟؟
    ظاهرا قرار نیست سلطه زر و زور داخلی از بین برود و فقط شعارها در میدان هستن.
    خجالت داره در وضعیت اقتصادی فعلی و مشکلات مردم که از اول انقلاب پای اون هستن و همواره باید اونها فشار ها و مشکلات رو تحمل کنن.
    آقای رییس جمهور مگر در کشور قحط الرجال شده ؟؟؟؟؟؟
    یاد رییس جمهور شهید بخیر و گرامی شهید رجایی عزیز .... کاش درس میگرفتند دولتها حیف . شما هم شدی شعار.

  • یک ماله کش اسولگرا ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    بیخودی تیشه به ریشه نزنید و در زمین دشمن بازی نکنید و مخرج مشترک با دشمن نداشته باشید این یارو یک انقلابی عرزشیست و با مدیریت و سعی جهادی در جهت تحقق عرمان های نظام کوشیده و امروز خودش را قدرتمند کرده و تازه به دیگران هم میبخشد.

  • سیسمونی مفسدین ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    افراطیون و قشریون در زمان دولت روحانی منطقشون اینه وزیر پولدار و لاکچری که درد مردمو نمیفهمه چرا اینقدر منتظر برجام و توافقید چرا اینقدر فساد داریم حالا که در دولت سوگلیشون فساد و رانت وزارت راه و کشاورزی معلوم شد و البته گدایی برجام و آزادی جاسوس بدون یه دلار ما به ازاش و همچنین وزرای بیلیاقت و کاسه دوز و کلان سرمایه خوار و فرزندان خارجنشین دیگه شاهد لال شدن و مردن افراطیون هستیم.

  • ایرج ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    علی برکت الله ......

  • محمد حسین. ارسالی در
    پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱

    از خدا و روز قیامت بترسید .
    بنده ایشان را چهل سال است. میشناسم. ثروت پدر فوت شده و برادر فوت شده ایشان را که طبق وصیت امین اموال پدر و برادر هستند . به حساب این مرد بزرگ گذاشتند.
    چرا حرف بی مدرک می‌ زنید آهای اعتماد چی . های مردم زود باور
    ایشان دو دختر متاهل دارند هر دو در ایران هستند.
    نکته ای کان جست ناگه از زبان همچو تیری دان کانجست از کمان
    وانگردد از ره آن تیر ای پسر بند باید کرد سیلی را ز سر

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها