کد خبر: 576307
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۷:۴۵:۴۹
| |

بررسی برنامه‌ها و سوابق زاهدی‌وفا در کمیسیون انرژی مجلس

برنامه‌ها و سوابق گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز کمیسیون انرژی بررسی شد.

بررسی برنامه‌ها و سوابق زاهدی‌وفا در کمیسیون انرژی مجلس
کد خبر: 576307
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۷:۴۵:۴۹

مالک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 10 مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس، به حضور وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: سوال آقای حبیب‌الله دهمرده از وزیر نیرو درباره «آخرین وضعیت تکمیل نیروگاه بادی میل نادر در استان سیستان و بلوچستان» بود.

​به گزارش فارس، شریعتی افزود:

*پس از استماع توضیحات محرابیان مقرر شد مستندات سوال کننده، وزارت نیرو و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر به کمیته نیرو کمیسیون ارائه شود و در صورت نیاز اعضای کمیته از محل نیروگاه بازدیدی داشته باشند و پس از ارائه گزارش آن به کمیسیون، سوال‌کننده درباره قانع شدن یا ارسال سوال به صحن تصمیم بگیرد.

*قادری نماینده شیراز نیز سوالی درباره «واگذاری نیروگاه‌ها براساس اصل 44» مطرح کرد که مقرر شد گزارش این مهم به کمیسیون ارائه و پس از آن تصمیم‌گیری کنند، همچنین وزیر قول داد که آخر هفته سفری به نیشابور داشته باشد و از نزدیک وضعیت طرح‌های آنجا را بررسی کنند.

*همچنین رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد نیز درباره «بحث قطعی برق صنایع و انتقال آب» وزیر را مورد سؤال قرار داد که پاسخ‌های وزیر برای این نماینده قانع‌کننده بود.

*بررسی برنامه‌ها و سوابق زاهدی‌وفا گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور دیگر جلسه امروز بود که گزینه پیشنهادی وزارت تعاون به سؤالات نمایندگان پاسخ داد و سوابق خود را نیز تشریح کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها