کد خبر: 576571
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۶:۴۲
| |

فوری/ نه بزرگ مجلس انقلابی به رئیسی و جبهه پایداری؛ زاهدی‌وفا از مجلس رأی اعتماد نگرفت

محمدهادی زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف، و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۷۲ رای اخذ شده نتوانست رای اعتماد مجلس را برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کند.

فوری/ نه بزرگ مجلس انقلابی به رئیسی و جبهه پایداری؛ زاهدی‌وفا از مجلس رأی اعتماد نگرفت
کد خبر: 576571
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۶:۴۲

محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست فعلی وزارت کار که به عنوان وزیر از طرف دولت سیزدهم به مجلس معرفی شده بود، نتوانست رای اعتماد مجلس را برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در دور اول شمارش زاهدی‌وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد اما با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت.

به دنبال بازشماری آرا، محمدهادی زاهدی‌وفا نتوانست رای اعتماد مجلس را برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) به بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند.

بعد از دفاع رئیس‌جمهوری از گزینه پیشنهادی خود برای وزارت کار و همچنین توضیحات زاهدی‌وفا درباره برنامه‌اش در این وزارت‌خانه، نمایندگان مجلس رای خود را اعلام کردند.

بر این اساس محمدهادی زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف، و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۷۲ رای اخذ شده نتوانست رای اعتماد مجلس را برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کند.

بنابراین زاهدی وفا پس از حدود ۴ ماه سرپرستی از وزارت کار کنار می‌رود تا سیدابراهیم رئیسی گزینه دیگری را برای تصدی مسئولیت این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها