آصفری، نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

پزشکی قانونی گزارش نهایی پرونده مهسا امینی را تا پایان هفته می‌فرستد

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: قرار است سازمان پزشکی قانونی گزارش نهایی خود را تا پایان هفته جاری به کمیسیون شوراها ارسال کند.

پزشکی قانونی گزارش نهایی پرونده مهسا امینی را تا پایان هفته می‌فرستد
کد خبر: 576408
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۱۰:۴۱:۱۷

محمدحسن آصفری نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی اظهار کرد: پس از اینکه رئیس محترم مجلس، کمیسیون شوراهای مجلس را به پیگیری پرونده خانم امینی مامور کرد، این کمیسیون تا کنون برای بررسی پرونده خانم امینی ۴ جلسه با حضور فرمانده محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ، سازمان پزشکی قانونی، اورژانس و مجموعه‌های مختلف برگزار کردیم.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی آصفری را در ادامه می خوانید:

*سازمان پزشکی قانونی مهلت سه هفته‌ای جهت ارائه گزارش نهایی داشته است، رار است سازمان پزشکی قانونی گزارش نهایی خود را تا آخر این هفته به کمیسیون شوراها ارائه کند و در این گزارش جمع بندی نظر پزشکی قانونی ارائه می‌شود.

*درباره دعوت از خانواده مهسا امینی جهت حضور در مجلس شورای اسلامی، در اولین جلسه این کمیسیون با خانواده مهسا امینی تماس گرفته شد و از ایشان جهت حضور در مجلس دعوت به عمل آمد اما آنها درگیر مراسم تشییع و خاکسپاری خانم امینی بودند و فرصت حضور در مجلس را نداشتند.

*الان هم آماده هستیم تا هر زمانی که خانواده خانم امینی علاقه‌مند بودند مسائل و مطالب خود را با حضور در کمیسیون شوراها ارائه کنند و ماهم نظرات آنها را بشنویم و از توضیحات آنها برای ارائه گزارش به صحنه علنی مجلس استفاده کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها