سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران:

شنود کردیم و فهمیدیم آمریکا می‌خواهد مردم را به خیابان بکشاند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: آمریکا می‌داند با فشار حداکثری پیروز نمی‌شود به همین خاطر سعی می‌کند مردم را به خیابان بکشاند.

شنود کردیم و فهمیدیم آمریکا می‌خواهد مردم را به خیابان بکشاند
کد خبر: 575842
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۱۰:۵۷:۳۸

سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: دشمنان به واسطه فتنه‌ای که ایجاد کردند، نگذاشتند که دستاوردهای پیوستن ایران به معاهده شانگهای به درستی بیان شود؛ آن‌ها برای انجام این اقدام خود، نفراتی را برای ایجاد اغتشاش فرستادند که تعدادی را دستگیر کردیم و تعدادی هم در حال شناسایی برای دستگیری هستند؛ آن‌ها در هر عرصه‌ای که مقابل جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند با شکست مواجه شدند؛ به‌عنوان مثال ۳۰ سال تهاجم فرهنگی کردند، اما حججی‌ها و شهدای مدافع حرم مقابل آن‌ها ایستادند.

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: دو هفته پیش در یکی از شنودها یکی از افرادی که سِمتی هم در آمریکا دارد، عنوان کرد که در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند؛ از این روی تنها راه این است که به بهانه فشار اقتصادی، مردم را به خیابان‌ها بکشانیم و به واسطه آن شاید بتوانیم به پیروزی برسیم؛ لذا دیدید که در این‌حادثه اخیر علی‌رغم اینکه همه متأثر شدند، اما دشمنان به همین بهانه، عده‌ای را به خیابان‌ها آوردند و خسارت‌هایی را به بار آوردند.

وی ادامه داد: ما از درون و از میان فتنه‌های مختلف عبور کردیم؛ زیرا دشمنان از همان‌ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی سعی در نابودی انقلاب داشتند؛ بنابر این در همان روزهای اول پیروزی انقلاب، دشمنان ما متوجه شدند که چنانچه جلوی این انقلاب را نگیرند، باید روزی بساط خود را از منطقه جمع کنند؛ به همین علت غائله‌هایی همچون حوادث کردستان، گنبد،؛ سیستان و بلوچستان و خوزستان را به‌وجود آوردند.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی در کشورمان به پیروزی رسید، دشمن تصمیم گرفت که جنگ تمام‌عیاری را در ابعاد مختلف علیه این انقلاب به راه بیاندازد؛ آن‌ها تصور می‌کردند که چون در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه نظامی، کشوری به شدت وابسته بودیم که حتی آمریکایی‌ها اجازه گریس‌کاری قطعات تسلیحات نظامی را به کارکنان ارتش کشورمان نمی‌دادند، لذا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این انقلاب سقوط خواهد کرد؛ به همین علت در اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب، همان‌گونه که عنوان شد با راه‌اندازی غائله‌های مورد اشاره سعی کردند که مانع از قدرت گرفتن نظام جمهوری اسلامی در ایران شوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: فتنه‌های امروز فتنه‌های جهانی است که با هوشمندی مردم مهار شد؛ همانند جنگ تحمیلی که جنگی جهانی بود، ولی به واسطه حضور مردم در صحنه، این جنگ بین‌المللی را با پیروزی به پایان بردیم.

وی با تأکید بر اینکه در کنار عاطفی بودن، بصیرت حسینی و زینبی هم داریم، عنوان کرد: دشمنان ما به واسطه مشکل معیشتی مردم، عملکردی شتاب‌زده را در پیش گرفتند و برای اینکه نظام اسلامی را از تعادل خارج کنند با ایجاد اغتشاش سعی کردند که به نتیجه مورد نظرشان دست یابند؛ به همین جهت اقدام به آتش زدن وسایل عمومی و خودروهای پلیس، جوسازی علیه سیستم امنیتی کشور و خشونت و کشته‌سازی کردند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) ادامه داد: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمنان، مردم راه غلط آن‌ها را تشخیص دادند و با اغتشاشگران همراهی نکردند؛ زیرا این ملت هرچند مشکل معیشتی و مسکن دارد، اما میزان بصیرت و دشمن‌شناسی مردم از این‌ مشکلات بالاتر است و این همان عاملی است که موجب پیروزی نظام اسلامی و ملت ایران می‌شود.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: مردم ما همان‌هایی هستند که در موشک‌باران شهرها هم دست از این نظام نکشیدند، امروز از آتش زدن سطل زباله توسط عده‌ای اغتشاشگر هراسی ندارند و از پشتیبانی نظام دست برنمی‌دارند؛ البته آن‌ها سعی دارند با انجام عملیات روانی، به جوانان القا کنند که این‌کشور آینده‌ای ندارد؛ اما این‌ تلاش هم نتیجه‌ای برای دشمنان نخواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • احمد ارسالی در
    پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

    عوض اینکه از این ندانم کاری ها و سرکوب ها با نتایج وحشتناک عبرت بگیرید مانند سایر سران حکومت باز دروغ پردازی می کنید .مردم مگر بچه اند همه دسترسی به اطلاعات دارند دروغ بسه.

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

    عجب!!!!!! اینم کار دشمنه!!!؟؟؟ عجب

  • ۰۰۰ ارسالی در
    پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

    از کامیون خریدهاتون از آمریکا چه خبر!؟

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

    دقیقا بر عکس آمریکا هرگز نمیخواهد جمهوری اسلامی از بین برود چون کارخانه های بزرگ تولید سلاح آن با بزرگ کردن ایران به عنوان تهدیدی برای خاور میانه به کشورهای عربی اسلحه میفروشد حال چگونه میخواهد اینها را از بین ببرد. آمریکا در ظاهر دشمن جمهوری اسلامی و در باطن پشتیبان سر سخت آن است

  • کوروش ارسالی در
    پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

    زنده باد ایران بزرگ و یکپارچه و برافراشته باد پرچم ایران و امام حسین ع

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

    خوب شما هم مردم آمریکا رو به خیابان بکشانید! اینهمه هزینه کردید و رادیو تلویزیون و رسانه به زبانهای مختلف خارجی راه انداختید چرا کسی رو در عربساتن، امارات، اسراییل و آمریکا نتواستید به خیابان بکشانید؟ وقتی نظامی ها و مداحان و امامان جمعه صحنه گردان ایدولوژیک نظامند همین است که میشود. همش ابتذال و بحران. حتی اگر اقتصاد خوب بود یا فسادی و خشونتی نبود باز همین ابتذال تنفر برانگیز و مشمئز کننده است. حالا به این ابتذال بقیه چیزها را بیفزایید ببینید چه میشود.

  • رزمنده ارسالی در
    جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

    وقتی یک شبه مرغ و گوشت وروغن وبقیه اجناس را ۵برابرمیکنن نبایدانتظارداشت ملت براتون کف وهورا بکشندوبزنن مشخصه که روزی به بهانه از جایی اعتراض شروع میشه منتها شماها خودتون را به خواب زدیدوالکی دشمن دشمن میکنید ملت همون ملت زمان جنگ هستن ازافریقا نیومدن

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

    اگرشنودکردید چراجلوحوادث رانگرفتیدحادثه قبل ازاینکه پیش بیایدجلوان رابایدگرفت پس این حرف غیرباورکردنی است

  • ایرانی ارسالی در
    جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

    سردار عزیز و گرامی ! اگر حالش رو داشتی یه آمار حقیقی و واقعی از کف جامعه بگیر ! اونوقت متوجه میشی چه خبره ! بله تحریم از اونا و سرکوب هم از شما ! دیگه جایی برای نفس کشیدن باقی نمونده ! شما هم هر چه دل تنگت میخواهد بگو !

  • عباس عسکری ارسالی در
    جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

    تا آخرین قطره خون پای ایران و اسلام. مرگ بر فتنه گر

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

    مردم می فهمند
    در این مملکت چیز اتفاقی وجود نداره
    اتفاقا هواپیما سقوط کرده بود تا اینکه اونها فهمیدن که سپاه زده هواپیمارو...
    اتفاقا هیچ کسی ارجح تر از آقا مجتبی وجود نداره...
    اتفاقا مهسا امینی سکته می کنه...
    اتفاقا ما چی هستیم؟

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

    آمریکا و غرب و سران حکومت در ایران منافعشان با هم یکی است و همه این موضوع را میدانند و پر واضح است وقتی آمریکا مردم را تحریم میکند هدفش تضعیف مردم و قدرتمند ساختن دولت ایران است تا توانی در مردم برای اعتراض باقی نماند و همه به دنبال لقمه نانی باشند حرف زیاد است ولی صد در صد شما منعکس نخواهید کرد...

  • مجید ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    خودت هم به حرفهایت باور داری؟؟!!!! سیاه نمایی نکن جان برادر!!!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها