سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جمهوری اسلامی ایران تنها نظام اساسی مستقل در دنیا است

یک گفتمان در جهان برای رهایی وجود دارد، آن گفتمان انقلاب اسلامی ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بدون تردید یک نظام اساسی مستقل در دنیا وجود دارد و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و یک نظام سیاسی مستقل و مردم سالار اسلامی در جهان وجود دارد برای اولین بار در دنیای معاصر در کشورهای اسلامی شکل گرفت که می‌تواند سرآغاز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد و کشورهای اسلامی از آن الگو بگیرند.

جمهوری اسلامی ایران تنها نظام اساسی مستقل در دنیا است
کد خبر: 575724
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۴:۵۰

سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع فجر سنندج با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: این توفیق حاصل شد تا در شهر حماسه و پایتخت پیشمرگان کرد و سرزمین آواها و نواها حضور پیدا کنیم.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات سلیمانی را در ادامه می خوانید:

*بدون تردید یک نظام اساسی مستقل در دنیا وجود دارد و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و یک نظام سیاسی مستقل و مردم سالار اسلامی در جهان وجود دارد برای اولین بار در دنیای معاصر در کشورهای اسلامی شکل گرفت که می‌تواند سرآغاز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد و کشورهای اسلامی از آن الگو بگیرند.

*جدای از نقش دشمنان و توطئه‌های گسترده تروریسم اقتصادی، استفاده نکردن از ظرفیت‌های حداکثری داخلی در پیش آمدن این شرایط و تورم بالای اقتصادی نقش جدی داشته است.محرومیت‌هایی که امروز به چشم می‌خورد ناشی از اجرا کردن پله‌های مکتب لیبرالیسم توسط عده‌ای در کشور بوده است.

*مردم کردستان رنج‌ها و مررات‌های متعددی را متحمل و از مقاوم‌ترین مردمان کشور بودند، این عزیزان نه تنها شهرها را خالی نکردند فرزندان خود را به جبهه فرستادند و هزاران شهید تقدیم کردند تا فرهنگ مقاومت ایران شکل بگیرد.

*یک گفتمان در جهان برای رهایی وجود دارد و آن گفتمان انقلاب و ایران اسلامی است لذا هنرمندان و بسیجان ما باید جهاد روایت را هنرمندانه با نواها و آواها راه بیندازند.

*صدا و هیاهوی که دشمنان در فضای رسانه‌ای راه انداخته‌اند همین طبل توخالی است که نباید به آن توجه شود. نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم است، همانطور که حضرت آقا فرمودند اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی اشتباهاتی داشته باشد جرات عذرخواهی از مردمش دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها