کد خبر: 575702
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۰:۲۹:۴۸
| |

حسینی، رئیس‌کل دادگستری کردستان خبر داد:

شناسایی و بازداشت لیدرهای فضای حقیقی و مجازی در کردستان

رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی شناسایی و دستگیر شده‌اند شده و با آنان قاطع و قانونی برخورد می‌شود.

شناسایی و بازداشت لیدرهای فضای حقیقی و مجازی در کردستان
کد خبر: 575702
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۰:۲۹:۴۸

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس‌کل دادگستری کردستان در بازدید از زندان سنندج و دیدار با بازداشت‌شدگان اتفاقات اخیر اظهار کرد: دستور پایش و غربالگری افراد دستگیر شده از بدو اغتشاشات صادر شده و در این راستا صرفا افراد فریب خورده‌ای که نقشی در تخریب اموال یا شرارت نداشته.اند، با اخذ تعهد و تضمین لازم بلافاصله آزاد می‌شوند.

به گزارش فارس، وی ضمن تاکید بر «رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت وارد کردند»، اظهار داشت: طبق تاکیدات رئیس قوه قضاییه، به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری کردستان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان از ابتدای اغتشاشات لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی را شناسایی کرده و با آنان قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد بر هم زدن امنیت استان را دارند، افزود: دستگاه قضایی با افرادی که در جهت سلب آسایش و امنیت عمومی اقدام می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسینی از خانواده‌ها خواست تا با کنترل، نظارت و مراقبت بر فرزندان خود از افتادن آنها در دام افراد فریب خورده با جدیت خودداری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها