کد خبر: 575686
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۵:۰۰
| |

روزنامه همشهری:

مطالبه عمومی برخورد قاطع با «سلبریتی‌های اغتشاش‌گر» است

همشهری نوشت: سلبریتی‌های وطنی مدت‌هاست در دام ضد‌انقلاب بوده و در آبشخور آنان برای چنین روزهایی نان خورده و تربیت شده‌اند. مطالبه عمومی برخورد با چنین افرادی است.

مطالبه عمومی برخورد قاطع با «سلبریتی‌های اغتشاش‌گر» است
کد خبر: 575686
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۵:۰۰

روزنامه همشهری با انتشار تصویر علی کریمی، کتایون ریاحی و مهران مدیری مدعی شد مطالبه عمومی برخورد قاطع با «سلبریتی‌های اغتشاش‌گر» است.

به گزارش همشهری، بازداشت برخی افراد به‌دست نیروهای امنیتی و انتظامی برای کنترل میدانی اغتشاشات ضرورتی است که باید انجام شود. افرادی که حیات و ممات فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی خود را مرهون حمایت نظام هستند و اکنون می‌کوشند در اعتراضی چند روزه خود را تبدیل به «رهبران قیام مجازی» کنند و این بازداشت‌ها را محکوم و آن را غیرقانونی و مغایر با آزادی بیان نشان دهند. این چهره‌ها با تضعیف نیروهای امنیتی، خواستار کودتا در کشور شده و از حافظان امنیت خواسته‌اند خود را تسلیم آشوبگران کنند! درخواستی که نشان می‌دهد سلبریتی‌های وطنی مدت‌هاست در دام ضد‌انقلاب بوده و در آبشخور آنان برای چنین روزهایی نان خورده و تربیت شده‌اند. مطالبه عمومی برخورد با چنین افرادی است؛ کسانی که هم در صحنه اغتشاش و هم پشت صحنه آن حضور پررنگی داشته‌اند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

    باید با کسانی که نون این ملت را می خورد بعد نمک دون می شکند برخورد جدی شود
    مرگ بر فتنه گر واشوب گر

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

    دقیقا درست است منشا آشوب‌های اخیر که منجربه کشته شدن دهها انسان بیگناه شد سیاه نمایی سلبریتی‌ها وبعضس سیاسیون قدرت طلب اصلاح طلب بود که بدون سند تهمت خشونت به پلیس زدند وبافوت یک بیمار درمرکز آموزش پلیس حکم الهی حجاب وقانون گشت ارشاد رامحکوم وعلیه آن جوانان راتحریک کردند وباید جوابگوی این خونها باشند آنها مهره ومامور امریما واگلبسی وعربستان به همراه شبکه های ماهواره ای فارسی زبان وفصای مجازی هستند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها