کد خبر: 575607
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۰۹:۳۸:۱۶
| |

حمله نبویان به اصلاحات؛ اصلاح‌طلبان سربازان و سرمایه‌های اصلی اسرائیل هستند

مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند

نماینده تهران در مجلس گفت: اصلاح طلبان داخلی هم سربازان و سرمایه‌های اصلی رژیم اسرائیل در داخل کشورمان هستند. آنان با این کارهای خود به دنبال آن هستند که در مقابل پیروزی‌های ایران ضربه‌ای به ما بزنند اما راه به جایی نمی‌برند.

حمله نبویان به اصلاحات؛ اصلاح‌طلبان سربازان و سرمایه‌های اصلی اسرائیل هستند
کد خبر: 575607
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۰۹:۳۸:۱۶

محمود نبویان، نماینده تهران در مجلس با اشاره به ماهیت آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، گفت: این روز‌ها شاهد آشوب‌هایی جزئی در مملکت هستیم که مانند کف روی آب است. لازم است ریشه این آشوب‌ها تبیین شود.

به گزارش مهر، بخش هایی از گفت و گوی نبویان را در ادامه می خوانید:

*آشوب طلبان به دنبال فحشاء و هوسرانی هستند و دوست دارد هر غلطی می‌خواهند، انجام دهند و فساد، هوسرانی و فحشاء کنند. برخی از آنان می‌خواهند روش رضاخان را زنده کنند. رضاخان برای ترویج فحشاء، چادر را به زور از سر زنان ایرانی می‌کشید و آشوب طلبان فعلی هم این کار را انجام دادند و چادر را از سر زنان درآوردند.

*سران اصلاحات مانند محمد خاتمی، عباس عبدی، شکوری راد، صادقی، حسن خمینی، حسن روحانی و کسانی که بیانیه دادند، توئیت زدند و مردم را تحریک کردند. آنان اجازه ندادند مشخص شود ماجرای مهسا امینی چه بوده است و چگونه فوت کرد و قبل از آنکه این موضوع مشخص شود، سران اصلاحات مردم را تحریک کردند.

*سران اصلاحات مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران و مدافع افرادی هستند که ضد اسلام، ضد شیعه و ضد ایران هستند، روش رضاخانی دارند و قتل و جنایت می‌کنند. سران اصلاحات باید به مردم ایران پاسخگو باشند.

*ممکن است فردی بگوید سران اصلاحات نمی‌دانستند که این ماجرا به اینجا کشیده می‌شود که اگر واقعاً این گونه است و آنان نمی‌دانستند عواقب اظهاراتشان این گونه می‌شود، الان باید به صورت دسته جمعی بیانیه دهند و بگویند اشتباه کرده‌اند و باید از اغتشاشگران اعلام برائت کنند. اغتشاشگران جز قتل، جنایت و حمله به دین و منافع ملی کار دیگری انجام نمی‌دهند.

*برخی از سلبریتی‌ها که افرادی بی مقدار هستند و فقط اسم درکرده‌اند، این روزها مباحث نادرستی را مطرح می‌کنند. مهم نیست که این سلبریتی‌ها چقدر طرفدار و یا فالوور دارند. برخی از سلبریتی‌ها افرادی بی مقدار و بی ارزش هستند. آنان باید پاسخ دهند که به چه حقی قبل از آنکه ماجرای مهسا امینی مشخص شود، یکسری اقدامات انجام دادند و حرف‌های نامربوطی زدند؟

*سران اصلاحات باید پاسخ دهند و قوه قضائیه باید با این افراد برخورد و آنان را محاکمه کند. تقاضای ما این است که رودربایستی‌ها و مصلحت اندیشی‌ها کنار برود. به چه حقی یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس می‌گوید که ما مردم را زنده می‌گیریم و مُرده تحویل می‌دهیم؟ این افراد باید محاکمه شوند. اگر مدرک دارند، باید رو کنند و اگر مدرک ندارند، باید پاسخ دهند که چرا مردم را تحریک کردند و روی این آتش، بنزین ریختند. مدافعان این داعشی‌ها که قتل و جنایت انجام دادند، سران اصلاحات و سلبریتی‌ها هستند که باید پاسخگو باشند.

*اصلاح طلبان داخلی هم سربازان و سرمایه‌های اصلی رژیم صهیونیستی در داخل کشورمان هستند. آنان با این کارهای خود به دنبال آن هستند که در مقابل پیروزی‌های ایران ضربه‌ای به ما بزنند اما راه به جایی نمی‌برند.

*مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.

*باید از نیروی انتظامی بابت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر کنیم. زمانی که بحث کوی دانشگاه و فتنه ۷۸ مطرح شد، به این بهانه سران اصلاحات آمدند و با فشار گفتند که نیروی انتظامی حق دفاع از خودش را ندارد. به همین دلیل در حال حاضر تیر به سمت کارکنان نیروی انتظامی شلیک می‌شود، اما نیروی انتظامی نباید حق شلیک داشته باشد.

*سران اصلاحات مدافع آشوب گران و قاتلان هستند اما باید بدانند که این فتنه آنان هم راه به جایی نخواهد برد. آشوب گران فقط هزار تا دو هزار نفر از افرادی هستند که آدم می‌کُشند، اماکن عمومی را تخریب می‌کنند، افراد بی سر و پا هستند و اکثر کسانی که در این اغتشاشات حضور داشتند، جزو اراذل و اوباش هستند. ملت ایران در اوج اقتدار هستند و باید تلاش کرد که مشکلات اقتصادی آنان را مرتفع کرد.

اغتشاشگران، آدم‌هایی هوس باز و به دنبال فحشاء و هوس رانی در جامعه هستند که جلوی آنان گرفته خواهد شد. ان شاءالله این کف‌های روی آب و این نجاسات که گاهی اوقات دامن ملت ایران را می‌گیرد، به دور ریخته خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها