کد خبر: 574966
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

وطن امروز سکوتش درباره مرگ مهسا امینی را شکست:

با دروغگویان مجازی برخورد شود

وطن امروز سکوت خود درباره مرگ مهسا امینی را شکست و ضمن دروغ خواندن مرگ مهسا به دلیل ضربه مغزی خواستار برخورد قضایی با «دروغگویان مجازی» شد.

با دروغگویان مجازی برخورد شود
کد خبر: 574966
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۷:۳۰:۰۰

روزنامه وطن امروز که تا به امروز واکنشی به مرگ مهسا امینی نداشت امروز گزارش یک خود را به این موضوع اختصاص داده و تیتر زده: «از دروغ مجازی تا اغتشاش خیابانی».

نویسنده گزارش وطن امروز مرگ مهسا امینی را به دلیل سکته قلبی خوانده در ادامه نوشته است: حجم بالا از اکاذیب و شایعاتی که در چند روز گذشته از سوی برخی رسانه‌های داخلی ساخته و پرداخته شده و بی‌سابقه هم نبوده است، بیانگر این است که در چند روز گذشته نظارت درستی بر فضای مجازی و رسانه‌ای کشور نبوده و برخورد درخوری با شایعه‌پردازها نشده است. عدم نظارت صحیح بر فضای مجازی و عدم برخورد با دروغ‌پردازان، باعث شده در روزهای اخیر شاهد حجم بالایی از محتوا باشیم که از سوی جریان ضدانقلاب صرفا در راستای اهانت به مقدسات و ارزش‌های جامعه دینی ایران و همچنین مقامات کشور تولید شده است.

در ادامه از برخورد با معترضان خبر داده و نوشته: البته آنطور که پیداست، دستگاه قضا قصد دارد با افرادی که اقدام به دروغ‌پردازی می‌کنند، برخورد کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها