میراحمدی، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور، تشریح کرد:

آخرین جزئیات پرونده مهسا امینی/ منتظر دریافت فیلم‌های مسیر تردد مهسا امینی هستیم

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور آخرین جزئیات بررسی پرونده مهسا امینی را اعلام کرد.

آخرین جزئیات پرونده مهسا امینی/ منتظر دریافت فیلم‌های مسیر تردد مهسا امینی هستیم
کد خبر: 574956
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۹:۳۹:۲۰

مجید میراحمدی، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره آخرین جزییات بررسی پرونده مهسا امینی گفت: از زمانی که وزیر کشور دستور را به حقیر ابلاغ کردند بلافاصله اقدامات متعدد و مختلفی را آغاز کردیم از جمله اینکه از کلیه دستگاه‌هایی که در این زمینه مسئولیت مستقیم و غیرمستقیم دارند و یا می‌توانند به ما کمک کنند به کشف ماهیت واقعی فوت خانم مهسا امینی، درخواست شد گزارشات، اسناد و مدارک و فیلم را برای ما ارسال کنند و این کا را به صورت مجدانه دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا وی ادامه داد: ثانیا تلاش شده کلیه دوربین‌های شهری که در روز حادثه در مسیر تردد ایشان بوده است بازبینی شود که این از دستگاه‌های مسئول خواسته شده و منتطر ارسال فیلم‌ها هستیم.

    بیشتر بخوانید

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: به صورت مستقل تحقیقات خود را مجزای از دستگاه‌های مسئول آغاز کردیم و به مکان حادثه مراجعه کرده و صحنه را بازسازی کردیم و همه مراحل طی شده را یک به یک کنترل کردیم.

میراحمدی تصریح کرد: مهمترین مسئله‌ای که در حال حاضر صورت گرفته این است که کمیته تخصصی پزشکی متشکل از رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رییس سازمان نظام پزشکی و نماینده سه انجمن علمی جراحی، رادیولوژی و قلب ایران که این‌افراد مربوط به بخش خصوصی هستند و بالاترین مراجع علمی و معتبر کشور هستند در این کمیته حضور دارند

وی ادامه داد: کمیته در حال بررسی ا ست و بنا به شرایطی که پیش می‌اید و به یک مراحل مطمئنی می‌رسند اطلاع‌رسانی لازم توسط اعضای این کمیته صورت خواهد گرفت.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: ما الان بیشتر منتظر هستیم که فارغ از این هیاهوها و غوغاها و جنگ روانی رسانه‌ای که می‌خواهد فضا را یک فضای احساسی کند و نگذارد که واقعیت‌ها فهم شود سازمان پزشکی قانونی تمام مراحل خود را با طمانینه و با دقت تمام انجام دهد و نظر خود را اعلام کند. دوستان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که کار را با سرعت انجام دهند اما دقت را نمی‌خواهند فدای سرعت کنند.

به گفته وی براساس اعلام مسئولان پزشکی قانونی از ده روز تا دو هفته زمان می‌برد تا نیتجه بررسی‌ها را اعلام کنند اما در حال تلاش هستند که این زمان را کوتاه‌تر کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها