کد خبر: 574780
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

نگاه عجیب روزنامه رسالت به مرگ مهسا امینی: کسی در جریان یک دستگیری بی‌مورد از دنیا رفته است

اگر نبود دین و انقلاب و نظام، بر سر زن ایرانی چه می‌آمد؟

روزنامه رسالت مرگ مهسا امینی را «بی مورد» توصیف کرده و با انتقاد از معترضان نوشته: چه بر سر مهسا امینی‌ها و هزاران مهسا امینی می‌آمد اگر کسی چون حاج‌قاسم نبود؟

نگاه عجیب روزنامه رسالت به مرگ مهسا امینی: کسی در جریان یک دستگیری بی‌مورد از دنیا رفته است
کد خبر: 574780
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۲:۰۰:۰۰

روزنامه رسالت نسبت به اعتراضاتی که بعد از مرگ مهسا امینی به وجود آمده انتقاد کرده است.

به گزارش رسالت، جبهه ضداسلام و ضدانقلاب، نمایش نفرت‌انگیزی از خود به نمایش گذاشت و آن استفاده از حربه‌ معاویه‌نشان علم‌ کردن پیراهن عثمان است. کسی در جریان یک دستگیری بی‌مورد از دنیا رفته. 

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ای کاش فراموش نشود اگر نبود دین و انقلاب و نظام، بر سر زن ایرانی چه می‌آمد. در جهانی که از یک سو جریان‌های تکفیری همچون داعش و طالبان فجیع‌ترین ظلم‌ها را به زنان روا داشتند و جهان غرب با زن کاری کرد که انواع و اقسام جریان‌های فمنیستی ظهور و بروز یافت، ایران و جمهوری اسلامی الگوی زن مسلمان را در سکوهای علمی، دینی، ورزشی و سبک زندگی در جهان علم کرد.

نویسنده این گزارش با بیان اینکه «انسان‌گرایی ما در پرتو دین است و ما روزنه‌ای به انسان روشن‌تر از دین نمی‌شناسیم» نوشته: چه بر سر مهسا امینی‌ها و هزاران مهساامینی می‌آمد اگر کسی چون حاج‌قاسم نبود؟ آن کسی به امثال مهسا امینی‌ها ظلم می‌کند که از داغ آن‌ها پیراهن بسازد علیه مکتبی که حافظ آنان بود. محکوم به شکست ساختند جریانی را که به راه انداخته بودند با ضدمذهب کردن آن.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • نگران ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

    شاخصهای اداره یک مملکت اعم از اجتماعی اقتصادی فرهنگی اخلاقی دینی و... مانند ارگانهای بدن یک موجود زنده به هم وابسته و مرتبط اند آنچه اکنون مشاهده می کنیم بسیاری از این ارگانها نمی توانند کار خود را انجام دهند یا بیمار و ناتوان شده اند ایا حال مملکت با این همه فساد اقتصادی اجتماعی سیاسی و ... خوب است؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

    تکفیر زاییده تفکره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها