روابط عمومی دفتر حسن روحانی پاسخ داد:

ماجرای نامه حسن روحانی به آیت الله محقق داماد صحت دارد؟

یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام‌‌ حسن روحانی، با تکذیب نامه رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد گفت: هدف از این تحرکات و عملیات‌های روانی پیش‌پا افتاده، انحراف افکار عمومی از واقعه‌ی دردناکی است که جان عزیز دختر ایران، مهسا (ژینا) امینی را گرفت و وطن را به سوگ نشاند.

ماجرای نامه حسن روحانی به آیت الله محقق داماد صحت دارد؟
کد خبر: 574651
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۲:۰۵:۲۳

در پی انتشار مطلبی جعلی تحت عنوان «نامه سرگشاده رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد» در برخی شبکه‌های اجتماعی، یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام‌‌ حسن روحانی، با تکذیب این موضوع گفت: عده‌ای با هدف انحراف افکار عمومی از فاجعه‌ غم‌بار درگذشت مهسا امینی، به همان عادت مذموم دروغ‌پراکنی‌ در سالیان گذشته‌ بازگشته‌اند و این بار هم دست به جعلی ناشیانه و داستان‌سرایی هجوآمیز زده‌اند. نگاهی گذرا به متن آن نامه‌ جعلی، از شدت فقر اطلاعات دروغ‌پردازان حکایت دارد، آنچنان که جعل‌کنندگان رسوای آن متن حتی از قول دکتر روحانی نوشته‌اند که او در سال ۱۳۸۸ دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و بر بنیان همین دروغ آشکار و با همان ذهن فقیر و بیمار، چند خطی خیالبافی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، این منبع آگاه افزود: نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویدادها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.

به گفته این منبع آگاه، نیازی به سواد رسانه‌ای قابل توجهی نیست، هر خواننده‌ای به سادگی درمی‌یابد که با متنی سراسر جعل و حتی خنده‌دار مواجه است. اما هدف از این تحرکات و عملیات‌های روانی پیش‌پا افتاده، انحراف افکار عمومی از واقعه‌ی دردناکی است که جان عزیز دختر ایران، مهسا (ژینا) امینی را گرفت و وطن را به سوگ نشاند. این فاجعه آنقدرها بزرگ است که نشود با این دست و پا زدن‌ها، باعث گمراهی و فراموشی شهروندان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها