کد خبر: 574594
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

عصبانیت کیهان از توجه روزنامه‌های اصلاح‌طلب به مرگ مهسا امینی

کیهان نوشت: طیف یاد شده در قبال جرائم و جنایات اثبات شده‌وقیحانه از متهم جنایتکار حمایت کردند اما در موضوع فوت خانم مهسا امینی - به صرف این که هنگام حضور او در نیروی انتظامی اتفاق افتاده- اقدام به هوچی‌گری نمودند.

عصبانیت کیهان از توجه روزنامه‌های اصلاح‌طلب به مرگ مهسا امینی
کد خبر: 574594
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۰۹:۱۵:۰۰

روزنامه کیهان در گزارشی با عنوان « فمنیست‌های فصلی و دُم خروس حمایت از قاتل زورگیر» نشریات اصلاح طلبان را «شریات» خواند و ادعا کرد این روزنامه ها راهپیمایی اربعین را سانسور کردند.

این گزارش با این مقدمه که «اغلب این نشریات دیروز تصاویر و گزارش‌های مهم راهپیمایی اربعین را به تیغ سانسور سپردند» نوشت: در همین حال، نشریات مذکور، فوت مهسا امینی در جریان احضار پلیس را بهانه عقده‌گشایی در تیترهای اصلی و یادداشت‌های خود قرار دادند و این در حالی است که همین طیف در موضوعات مشابه (و به مراتب تلخ‌تر و روشن‌تر) موضع متناقض دیگری در پیش گرفته‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: موضوع عجیب دیگر این است که طیف یاد شده در قبال جرائم و جنایات اثبات شده مانند قتل میترا استاد یا حمله با قمه و زورگیری وسط اتوبان که همه ابعاد ماجرا روشن است،‌وقیحانه از متهم جنایتکار حمایت کردند اما در موضوع فوت خانم مهسا امینی - به صرف این که هنگام حضور او در نیروی انتظامی اتفاق افتاده- اقدام به هوچی‌گری نمودند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

    الان این را منتشر کردی که چه شود ؟ چرا جرات پاسخ به شریعتمداری را ندارید ؟ ایشان مردانه( مانند سایر مردم ) اعلام می کنند که شما دورو هستید .

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱

    عصبی بشه تا جونش بالا بیاد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها