کد خبر: 574592
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۰۷:۵۰:۲۰
| |

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان:

اصلاح‌طلبان از مرگ مهسا امینی خشنودند، به دادگاه احضارشان کنید

درباره او اطلاعیه دادند تا اربعین کمرنگ شود/ مرگ مهسا امینی کمترین ربطی به نیروی انتظامی ندارد

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه مرگ مهسا امینی کمترین ربطی به نیروی انتظامی ندارد مدعی شد که اصلاح طلبان از مرگ مهسا امینی خشنودند.

اصلاح‌طلبان از مرگ مهسا امینی خشنودند، به دادگاه احضارشان کنید
کد خبر: 574592
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۰۷:۵۰:۲۰

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز روزنامه کیهان باز هم خودش دست به قلم شده و با تبرئه پلیس، مرگ مهسا امینی را ناشی از سکته خوانده است. او همچنین اتهاماتی را به اصلاح طلبان نسبت داده و خواستار برخورد قضایی با آنان شده است.

به گزارش کیهان، شریعتمداری در این سرمقاله نوشته: مدعیان اصلاحات نظیر محمد خاتمی، جهانگیری، عبدالله نوری، جبهه اصلاحات، حزب اتحاد ملت، حزب کارگزاران و یک مشت آدم‌ها و گروه‌های دم دستی دیگر‌، نه فقط از فوت خانم مهسا امینی متأسف نیستند بلکه از این اتفاق ناگوار خشنود و خوشحال نیز هستند و این رخداد تاسف‌آور را فرصتی برای خالی کردن عقده‌های فرو خورده خود از پیروزی‌های چشمگیر اسلام و انقلاب و مخصوصاً حماسه بی‌نظیر راهپیمایی اربعین تلقی می‌کنند.

او اضافه کرده: اسناد ارائه شده از سوی مسئولان و مخصوصاً فیلمی که از محل وقوع حادثه منتشر شده است کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که فوت خانم مهسا امینی بر اثر سکته قلبی بوده است اتفاقی که در هر جای دیگری نیز احتمال وقوع آن وجود داشته و نمی‌تواند کمترین ربطی به نیروی انتظامی داشته باشد و برخلاف آنچه که طیف مورد اشاره ادعا می‌کنند، ضرب و شتم و یا هیچ برخورد فیزیکی دیگری در میان نبوده است.

شریعتمداری همچنین به مرگ شلیر رسولی نیز اینگونه واکنش نشان داده که: شلیر رسولی،  این زن پاکدامن به نماد عفاف کردستان تبدیل شده است ولی مرگ شهادت‌گونه او سبب واکنش هیچ رسانه و سلبریتی، اصلاحاتچی و‌... نشد!

 مدیرمسئول کیهان در پایان پیشنهاد داده: بالاخره این حق مسلم و قانونی و شرعی مردم است که با این پلشتی‌ها برخورد قاطعانه شود و به عنوان یک گام موثر و افشا‌کننده پیشنهاد می‌شود دستگاه قضایی افرادی نظیر آقایان محمد خاتمی و جهانگیری و عبدالله نوری و‌... چند مدعی اصلاحات دیگر را احضار کند و در یک نشست رو‌در‌رو از آنها بخواهد دلائل و اسناد خود را درباره ادعای قتل‌! خانم مهسا امینی ارائه کنند و از این نشست فیلم تهیه کرده و برای اطلاع عموم مردم از تلویزیون پخش شود. در این حالت، اگر آقایان سند و شاهد و قرینه‌ای برای ادعای خود داشته باشند ارائه می‌کنند و چنان‌که سند و دلیلی در چنته نداشته باشند (که ندارند‌)، دروغ‌پردازی‌های آنها برای همگان برملا خواهد شد. بسم‌الله این گوی و این میدان!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها