کد خبر: 574577
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۰۷:۱۴:۰۰
| |

میراحمدی، معاون امنیتی وزارت کشور توضیح داد:

دلایل تقطیع فیلم‌های دوربین مداربسته از مهسا امینی

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: خودم فیلم را به طور کامل مشاهده کردم؛ تقطیع شدن این فیلم به این خاطر است که این فیلم یک مقدار طولانی است و بخش‌هایی که این افراد می‌گویند تقطیع شده، بخشهای غیر مهم است.

دلایل تقطیع فیلم‌های دوربین مداربسته از مهسا امینی
کد خبر: 574577
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۰۷:۱۴:۰۰

میراحمدی گفت : من در این مورد از عزیزان مسئول مربوطه سوال کردم و حتی خودم فیلم را به طور کامل مشاهده کردم؛ تقطیع شدن این فیلم به این خاطر است که این فیلم یک مقدار طولانی است و بخش‌هایی که این افراد می‌گویند تقطیع شده، بخشهای غیر مهم است.

به گزارش فارس، بخش های از گفت و گوی میراحمدی را در ادامه می خوانید:

*موضوع درگذشت خانم مهسا امینی در حال حاضر به طور جدی رسیدگی می‌شود و مراجع مختلفی مسئول شده‌اند تا این موضوع را از زوایای مختلف و بدون هیچ گونه محدودیت و معذوریتی بررسی کنند.

*در حال حاضر مراجع مربوطه در حال تحقیق در این مورد هستند تا با دلیل و مدرک، هر ادعایی را ثابت یا رد کنند. ما منتظر هستیم تا گزارشات این‌ها واصل شود، خودمان هم درحال انجام برسی ها و تحقیقات هستیم.

*سازمان نظام پزشکی قانونی کشور بر مبنای ضوابط و دستورالعمل‌های ملی و جهانی که دارد، کاملاً حرفه‌ای این موضوع را خارج از تمامی هیاهوها رسیدگی می‌کند و مکرر بر این موضوع تاکید داشته است که ما تمامی مراحل خودمان را کاملاً فنی و دقیق بررسی می‌کنیم.

*نباید هیچ زاویه پنهانی در این رسیدگی‌ها وجود داشته باشد و برای این جهت، کار به صورت شبانه روزی انجام می‌شود و در موعد نهایی، گزارش کامل آن آماده و تقدیم وزیر کشور خواهد شد.

*قاعدتاً هر کسی که امنیت روانی جامعه را برهم بزند و اخبار کذب را منتشر کرده و تشویش اذهان عمومی کند، باید پاسخگوی این ادعاهای خود باشد زیرا تمامی این موارد جرم انگاری شده است. آن‌ها باید در مراجع مسئول پاسخگوی مواردی که منتشر کردند، باشند.

*خودم فیلم را به طور کامل مشاهده کردم؛ تقطیع شدن این فیلم به این خاطر است که این فیلم یک مقدار طولانی است و بخش‌هایی که این افراد می‌گویند تقطیع شده، بخشهای غیر مهم است. بخش‌های اساسی فیلم منتشر شده است و هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که اطلاع رسانی شده، در فیلم کامل وجود ندارد که این افراد ادعای تقطیع شده بودن آن را مطرح می‌کنند.

*اصلاً چیزی به نام تقطیع کردن با معنایی که این افراد منظورشان است، در این فیلم وجود ندارد و آنچه در این فیلم که صحنه‌های تکراری و ثابت ندارد، منتشر شده است. من به طور کامل این فیلم را مشاهده کردم و اینکه قسمت حساسی در فیلم تقطیع شده باشد، به هیچ وجه صحت ندارد و بخش‌های مهم منتشر شده است. آن چیزی که از این فیلم نمایش داده شده، صددرصد با فیلمی که در دوربین‌ها ضبط شده، یکسان است و هیچ صحنه‌ای نیست که ارزش پخش شدن داشته باشد و در فیلم تقطیع شده باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

    به شهادت دم روباه؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها