کد خبر: 574223
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ۱۲:۲۱:۴۴
| |

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

کفن‌پوشان دولت روحانی امروز مدافع مهاجرت فرزندان مسئولان شدند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رفتار دوگانه‎ ای که این روزها شاهد آن هستیم نشان دهنده یک نگاه کاسب کارانه است که مثلا موضوعاتی همچون برجام، ورود بانوان به ورزشگاه ها و مهاجرت فرزندان مسئولین در یک دولت بد و در دولت و حزب دیگر خوب است.

کفن‌پوشان دولت روحانی امروز مدافع مهاجرت فرزندان مسئولان شدند
کد خبر: 574223
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ۱۲:۲۱:۴۴

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رفتارهای متناقض برخی از فعالان سیاسی درباره برخی از مسائل کشور گفت: رفتارهای دوگانه موجب نفاق است و آثار منفی گسترده‌ای در جامعه خواهد داشت.

به گزارش مدارا، مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*ما قبلاً شاهد این بودیم که در هر موضوعی عده ای کفن پوش می شدند اما امروز همین افراد به موضوعاتی که در گذشته به آن اعتراض داشتند حمایت می کنند.

*مثلا در موضوع برجام شاهد این بودیم که آقای ظریف هنوز از هواپیما پیاده نشده بود عده ای به مخالفت از آن تجمع کرده بودند اما همان ها موافق برجام هستند. البته هر لحظه که توافق انجام شود خوب است و به نظر بنده بی جهت تا به امروز طول کشیده است.

* رفتار دوگانه‎‌ای که این روزها شاهد آن هستیم نشان‌دهنده یک نگاه کاسب‌کارانه است که مثلا موضوعاتی همچون برجام، ورود بانوان به ورزشگاه ها و مهاجرت فرزندان مسئولین در یک دولت بد و در دولت و حزب دیگر خوب است.تاثیر مخرب این رفتارها از اصل موضوع بیشتر است و سبب بی اعتمادی خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

    این مملکت افتاده دسته یک عده که هر طرف منافع خودشون باشه قانون مملکت هم همانطرف باید باشه منافع مردم سر سوزنی اهمیت نداره حتی اگر زندگی مردم نا بود بشه تنها خداست که هر طور می داند ما را از دست این از خدا بی خبرها نجات یبده

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها