کد خبر: 265814
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

ادامه حواشی تاخیر تصویب پالرمو در مجمع و درخواست میرزایی‌نیکو برای رفع حصر

تبعات و حواشی تاخیر و تعویق مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی لایحه پالرمو و اظهارات مجید انصاری مبنی بر تهدید جانی اوهمین‌طور اظهارات ضد و نقیض درباره فیلترینگ اینستاگرام و انتقاد دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از دفتر ریاست‌جمهوری از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز در رسانه‌های کشور بودند.

ادامه حواشی تاخیر تصویب پالرمو در مجمع و درخواست میرزایی‌نیکو برای رفع حصر
کد خبر: 265814
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: تبعات و حواشی تاخیر و تعویق مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی لایحه پالرمو و اظهارات مجید انصاری مبنی بر تهدید جانی وی همین‌طور اظهارات ضد و نقیض درباره فیلترینگ اینستاگرام و انتقاد دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از دفتر ریاست‌جمهوری از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز در رسانه‌های کشور بودند.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

قاسم میرزایی‌نیکو نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس خواستار پایان حصر شد و گفت: 40 سال گذشت و انقلاب ما در اربعین باید به کمال رسیده باشد اما هنوز در آستانه این شراب 40 ساله، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد که بخشی از صفحات این تاریخ و این نظام بوده و هستند هنوز در حصر قرار دارند.

مهدی محمدی عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در دولت دهم، با تکذیب اظهارات اخیر مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص که گفته «زمانی که آقای جلیلی در شورایعالی‌ امنیت ملی بود با دستخط ایشان توصیه شد تا این کار (FATF) صورت بگیرد» گفت: مشکل اظهارنظر آقای انصاری این است که اصل موضوع FATF را با برنامه اقدام ویژه‌ای که میان آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت اول آقای روحانی با FATF تدوین شده، اشتباه می‌گیرند.

جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد در مجلس گفته بر اساس گفته‌های وزیر ارتباطات، اینستاگرام به زودی فیلتر می‌شود؛ ادعایی که البته خیلی زود از جانب محمدجواد آذری‌جهرمی تکذیب شد تا بگوید که چنین چیزی هنوز به دولت ابلاغ نشده است.

پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن یادآوری اظهارات حسن روحانی درباره فضای مجازی و حجاب از پاسخ دفتر رییس‌جمهوری، انتقاد کرد و نوشت: پس از سخنرانی مشکل‌دار ریاست جمهوری و موضع گیری صریح آیت‌الله مکارم شیرازی، متاسفانه دفتر ریاست‌جمهوری به جای عذرخواهی و اصلاح اشتباه، دست به فرافکنی زده و اظهارات اشتباه دیگری داشته است.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ادعای آلمان‌ها مبنی بر اینکه پس از تحریم‌ها، کشور ایران برای جابه‌جایی تجهیزات نظامی از شرکت هواپیمایی ماهان ایر استفاده می‌کند، ادعایی واهی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها