کد خبر: 573875
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۰:۳۳:۱۷
| |

غلامرضا انصاری، عضو حزب اتحاد ملت:

راهپیمایی اربعین، فرق مدیریت رئیسی و روحانی را نشان داد

معاون رئیسی برای فیلترینگ تلاش می‌کند، فرزندش از کانادا فیلترشکن می‌فروشد

عضو حزب اتحاد ملت تاکید کرد: دولت سیدابراهیم رئیسی با شعارهای بزرگ سرکار آمد اما عملکردش امروز به گونه‌ای است که حامیان دولت حسن روحانی می‌گویند «مردم حالا متوجه شدند فرق می‌کند روحانی رئیس‌جمهور باشد یا رئیسی».

راهپیمایی اربعین، فرق مدیریت رئیسی و روحانی را نشان داد
کد خبر: 573875
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۰:۳۳:۱۷

غلامرضا انصاری، عضو حزب اتحاد ملت با اشاره به وضعیت برگزاری مراسم اربعین امسال گفت: میزان ناکارآمدی دولت سیزدهم را در همین موضوع اعزام زائران اربعین کاملا می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش نامه‌نیوز، او عنوان کرد: دولت سیدابراهیم رئیسی با شعارهای بزرگ سرکار آمد اما عملکردش امروز به گونه‌ای است که حامیان دولت حسن روحانی می‌گویند «مردم حالا متوجه شدند فرق می‌کند روحانی رئیس‌جمهور باشد یا رئیسی».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: افراد بی‌تجربه که در طول ۴ دهه گذشته هنرشان نق‌زدن، کارشکنی مقابل اقدامات مثبت دولت‌های قبلی، از دیوار سفارتخانه‌ها بالارفتن و بحران‌سازی برای کشور در حوزه سیاست خارجی بود، امروز در دولت یکدست آقای رئیسی مصادر کار اجرایی را در اختیار گرفتند.

انصاری در ادامه افزود: هرچند آقای رئیسی شعار داد که فساد مدیران در دولت او به حداقل می‌رسد اما امروز می‌بینیم معاون رئیس‌جمهور بر لزوم فیلترینگ فضای مجازی تأکید می‌کند، حال آنکه فرزند او در کانادا شرکتی برای تولید و فروش فیلترشکن به ثبت رسانده است و هیچ برخوردی هم تا امروز با این مسئله ندیدیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها