کد خبر: 572962
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۶:۴۰:۳۰
| |

پورمختار، نماینده ادوار مجلس تاکید کرد:

لاریجانی وارد انتخابات مجلس دوازدهم می‌شود؟

نماینده ادوار مجلس گفت: احتمال ایفای نقش لیدری علی لاریجانی برای اصولگرایان سنتی وجود دارد، می تواند این نقش آفرینی برای گردهم آوردن نیروهای اعتدالی (نه از نوع حسن روحانی) و اصولگرایان سنتی انجام شود.

لاریجانی وارد انتخابات مجلس دوازدهم می‌شود؟
کد خبر: 572962
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۶:۴۰:۳۰

محمدعلی پورمختار ،نماینده ادورا مجلس درباره احتمال نامزدی علی لاریجانی برای انتخابات مجلس آینده گفت: با توجه به عدم کاندیداتوری آقای لاریجانی برای انتخابات مجلس یازدهم بعید می دانم او به انتخابات مجلس دوازدهم نیز ورود کند اما به عنوان یک شخصیت سیاسی اثرگذار می تواند در رقابت سیاسی پیش رو نقش آفرین باشد.

به گزارش فردا، مهم‌ترین بخش های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*تلاش برای به پای صندوق آوردن طرفداران و معرفی و حمایت از کاندیداهای همفکر گرایش آقای لاریجانی برای نقش آفرینی در انتخابات مجلس آینده دیده خواهد شد.

*احتمال ایفای نقش لیدری علی لاریجانی برای اصولگرایان سنتی وجود دارد، می تواند این نقش آفرینی برای گردهم آوردن نیروهای اعتدالی (نه از نوع حسن روحانی) و اصولگرایان سنتی انجام شود. در واقع بدون محدود شدن به طیف خاصی، استفاده از تمام نیروهای توانمند در عرصه های اجرایی و سیاسی می تواند هدف آقای لاریجانی باشد. او ظرفیت و توان این کار را دارد و می تواند در این عرصه نیز موفق شود.

پورمختار

* آقای لاریجانی نگاه ولایتمداری و ولایت‌پذیری اش را بعد ردصلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری اثبات کرد. مقام معظم رهبری هم خیلی صریح از این تصمیم شورای نگهبان گلایه کردند و از این شورا خواستند که این مسئله را جبران کند. ضمن آنکه رهبر انقلاب در احکام جداگانه آقای لاریجانی را به عنوان مشاور خود، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای انقلاب فرهنگی منصوب کردند.

* آقای لاریجانی دارای یک ظرفیت قوی است. خودش فردی بسیار خوش فکر، فعال و توانمند است بنابراین می تواند سرمدار یک جریان جدید باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها