پاسخ دندان‌شکن به بادامچیان/ جواد امام: انتخابات آزاد بگذارید ببینید آیا واقعا اصلاحات مرده است یا نه

یک فعال سیاسی تاکید کرد: اگر برخی شرکت در مناسبت ها و یک دست شدن قدرت را به منزله از بین رفتن جریان اصلاحات می دانند فضا را باز بگذارند و انتخاباتی آزاد برگزار کنند و ببینند، آیا واقعا اصلاحات مرده است یا نه؟

پاسخ دندان‌شکن به بادامچیان/ جواد امام: انتخابات آزاد بگذارید ببینید آیا واقعا اصلاحات مرده است یا نه
کد خبر: 571300
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ۱۰:۳۷:۵۸

جواد امام، فعال اصلاح طلب، در رابطه با اینکه چندی پیش دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرده بود که «اصلاحات در جامعه مرده است و حیات سیاسی ندارد»، گفت: کسی که این‌ اظهارنظر را کرده باید بداند که اگر واقعا اعتقادش این است و جامعه می پذیرد و اصلاحات به زعم آقایان مرده است؛ چرا این همه تلاش و تقلا می کنند که اصلاح طلبان حذف شوند و در اهداف و ماموریت هایشان برای این موضوع، تلاش می‌شود و هنوز هم دست از جوسازی و برخورد بر نداشته اند؟ اگر مرده است چرا افرادی که منصوب به جریان اصلاحات هستند مورد مواخذه، زندان، حذف، ممنوع التصویر و ... قرار می گیرند؟

به گزارش منیبان، او افزود: من فکر می کنم اینها بیشتر از اینکه نگران جریان اصلاح طلب هستند باید نگران خودشان باشند. بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه، بیشتر باید بپذیرد که موتلفه دیگر محبوبیتی در جامعه ندارد و موتلفه را، حتی جریانی اصولگرا در جامعه نمی دانند و از آن عبور کرده و کنار گذاشته اند و این حزب اصولگرا نقشی در جریان حاکمیت ندارد و حتی در دولت فعلی هم، آن را به حساب نمی آورند. این حرف بیشتر برای شلوغ کردن است و جامعه نمی پذیرد.

امام تاکید کرد: اگر برخی شرکت در مناسبت ها و یک دست شدن قدرت را به منزله از بین رفتن جریان اصلاحات می دانند فضا را باز بگذارند و انتخاباتی آزاد برگزار کنند و ببینند، آیا واقعا اصلاحات مرده است یا نه؟

این چهره سیاسی اصولگرا با اشاره به این موضوع که برجام رئیسی حتی در مجلس هم تایید نشد و نیازی به آن نبود، ادامه داد: حیات و ممات اصولگرایان با این دولت است در غیر این صورت جریان اصولگرا که پایگاهی در جامعه ندارد. انتخابات نشان می دهد که آنها جایگاه و پایگاهی ندارند و علی رغم حرف هایی که می‌زنند نگران هستند و اکثریت جامعه تفکر اصولگرایی را نمی پذیرند، اگر فکر می کنند جایگاهی دارند تلاش کنند تا رقابتی آزادانه برقرار کنند و حقوق ملت را محترم بشناسند و قانون اساسی که مهمترین دستاورد این نظام و میثاق ملی است را مورد احترام قرار بدهند و قانون را اجرا کنند و مردم بر سرنوشت خود حاکم شوند. چرا شورای نگهبان و نهادهای اقتدارگرا برای سرنوشت ملت تصمیم بگیرند؛ مردم خود تصمیم باید بگیرند در آن زمان دیگر نیازی برای این تقلا و تلاش ها برای حذف اصلاح طلبی نیست.

او تاکید کرد: مجلس دیگر آن جایگاه و اقتدار را ندارد، آن چیزی که ما می بینیم نهادهای انتخابی است که دیگر آن جایگاهی که باید را ندارند و عدم مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده همین امر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها