عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن:

دستگاه قضا با متخلفین پرونده فولاد مبارکه جدا برخورد کند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مورد پرونده فولاد مبارکه گفت: شخص رئیس‌جمهور به این موضوع وارد شده و از دستگاههای ذی‌صلاح خواسته تا با جدیت با متخلفین این پرونده برخورد کنند.

دستگاه قضا با متخلفین پرونده فولاد مبارکه جدا برخورد کند
کد خبر: 570386
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۰۸:۵۶:۱۰

روح الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مورد گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه این گزارش در کوتاه ترین فرصت ظرف مدت ۹ ماه بدون هزینه و با کیفیت تهیه  شده است، گفت: هیات تحقیق و تفحص با تهیه این گزارش و اعمال ماده ۲۳۴  آیین نامه داخلی از قوه قضاییه خواسته است تا خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی کند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به ورود جدی قوه قضاییه به بررسی پرونده مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: برخورد جدی قوه قضاییه با متهمین این پرونده موجب می شود که اعتماد مردم به حاکمیت افزایش یابد.

عباسپور با اشاره به نقش برخی از مقامات دولت قبل در این پرونده بیان داشت: نقش مقامات دولت قبل در این پرونده مشهود است و برخی تخلفات در این حوزه به نزدیکترین فرد به رییس جمهور سابق بر می گردد.

نماینده قزوین بیان داشت:مطالبه مجلس این است که این در حوزه دستگاه قضایی گزارشات خود را به اطلاع مردم برسد تا مردم بدانند که نظام اسلامی فساد و  رانت را بر نمی‌تابد و با این مساله به صورت جدی برخورد می‌کند.

وی با اشاره به دستور رییس جمهور در برخورد با تخلفات این حوزه بیان داشت: شخص رییس جمهور، آیت الله رییسی به این موضوع وارد شده است و از دستگاههای ذی صلاح خواسته  است که با جدیت با متخلفین این پرونده برخورد کنند این اقدام دولت مردمی قابل تحسین است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن بیان داشت:همکاری تیم جدید فولاد مبارکه با هیات تحقیق و تفحص باعث شد که این گزارش با دقت بالایی تهیه  شود اگر همکاری مدیریت فعلی نبود چه بسا به این  سرعت این گزارش تهیه نمی‌شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها