کد خبر: 567123
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۳ ۱۲:۰۷:۲۸
| |

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه:

عزت، اقتدار و امنیت ایران در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت شد

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری از ۵ شهید مدافع حرم در توئیتی نوشت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت شد و نقشه شوم دشمنان بر آب، حرم آل‌الله محفوظ و حریم ایران عزیز از خطر تروریسم داعشی مصون ماند.

عزت، اقتدار و امنیت ایران در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت شد
کد خبر: 567123
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۳ ۱۲:۰۷:۲۸

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۱۳ مرداد ماه در توئیتر با انتشار تصاویری از پنج شهید و مدافع حرم که اخیرا شناسایی شدند، نوشت: سری به نیزه بلند است... 

به گزارش فارس، وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت شد و نقشه شوم دشمنان بر آب، حرم آل‌الله محفوظ و حریم ایران عزیز از خطر تروریسم داعشی مصون ماند.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین به روح بلند شهدای مدافع حرم و حریم منافع و امنیت ملی درود فرستاد.

14010513000364_Test_NewPhotoFree

به گزارش فارس، پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم به نام‌های سردار شهید «عبدالله اسکندری»، سردار شهید «رحیم کابلی»، شهید «مصطفی تاش موسی»، «شهید «محمد امین کریمیان» و شهید «عباس آسمیه»، تفحص و سپس از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. این شهدا از استان‌های مازندران، البرز و فارس هستند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شده بودند و به شهادت رسیدند، اما تا چند روز اخیر همچنان پیکرهای پاکشان در خاک سوریه باقی مانده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها