کد خبر: 564580
|
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۰۹:۵۳:۰۵
| |

آیت‌الله احمد جنتی:

گرانی و تورم مردم را رنج می‌دهد

آیت‌الله جنتی گفت: این روزها گرانی و تورم همچنان مردم را رنج می‌دهد. البته مسئولان به صورت شبانه روزی در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و مردم تلاش و مجاهدت آنان را می‌بینند.

گرانی و تورم مردم را رنج می‌دهد
کد خبر: 564580
|
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۰۹:۵۳:۰۵

آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز (پنجشنبه ۳۰ تیر ماه) در جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری، گفت: مسئولان در حال تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، اما باید نتایج برنامه‌ها و تلاش‌های مسئولانیز در سفره مردم مشاهده شود.

به گزارش مهر، وی بیان کرد: ما مردم با ایمان، مقاوم، نجیب و صبوری داریم و قدر این نعمت را باید بدانیم. قدردانی از این نعمت، تلاش و کار نتیجه بخش و مؤثر برای گره‌گشایی از مسائل و مشکلات آنان است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: چشم مردم به آینده است و انتظار دارند با اصلاحات اقتصادی صورت گرفته، اثر آن در ماه‌های پیش رو در سفره آنان دیده شود.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه راه حل اصلی مشکلات کشور، تکیه بر توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های درونی کشور است، گفت: باید در کنار پیگیری رفع تحریم‌های ظالمانه، مسئله خنثی سازی تحریم‌ها به عنوان دستور کار اصلی دولت دنبال شود.

وی ادامه داد: تحرکات و فعالیت‌ها در این زمینه رضایت بخش نبود که خوشبختانه دولت سیزدهم به این موضوع توجه کرده که جای تقدیر دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مسئله هسته‌ای نباید روی سیاست خارجی سایه بیاندازد و سیاست خارجی کشور مطلقاً نباید معطل موضوع هسته‌ای باشد. حتماً روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار پیدا کند.

آیت‌الله جنتی اظهار داشت: این روزها گرانی و تورم همچنان مردم را رنج می‌دهد. البته مسئولان به صورت شبانه روزی در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و مردم تلاش و مجاهدت آنان را می‌بینند. این روحیه خستگی ناپذیری جای تقدیر و تشکر دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها