کد خبر: 564198
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۲:۳۲:۱۱
| |

ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه:

پرونده طبری در دو اتهام مورد اعاده قرار گرفته، نه بقیه محکومیت‌ها/ اعاده دادرسی بزودی آغاز می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده اکبر طبری در دو اتهام مورد اعاده قرار گرفت نه بقیه محکومیت ها، به شعبه هم عرض کیفری ارجاع شده و جلسات رسیدگی به این تقاضای اعاده دادرسی بزودی آغاز می شود.

پرونده طبری در دو اتهام مورد اعاده قرار گرفته، نه بقیه محکومیت‌ها/ اعاده دادرسی بزودی آغاز می‌شود
کد خبر: 564198
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۲:۳۲:۱۱

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه درباره اینکه با توجه به پذیرش اعاده دادرسی اکبر طبری برای رسیدگی به دو اتهام او، این پرونده در چه وضعیتی است؟ آیا رسیدگی آغاز شده و مانند دادگاه قبلی علنی است یا خیر؟ گفت: پرونده در دو اتهامی که  اشاره کردید و  مورد اعاده قرار گرفت نه بقیه محکومیت ها، به شعبه هم عرض کیفری ارجاع شده و جلسات رسیدگی به این تقاضای اعاده دادرسی بزودی آغاز می شود. در مورد اینکه دادگاه علنی باشد یا خیر هم باید گفت اصل بر علنی بودن محاکم است مگر به تشخیص قاضی.

به گزارش ایسنا، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص انتقال زندان مشهد به خارج از شهر گفت: از ۲۰ سال قبل بحث انتقال زندان مشهد کلید خورده است و مورد پیگیری مجدانه همکاران ما در اداره کل زندان‌ها بوده است. به لحاظ اینکه زمین مناسب اختصاص داده نشده بود، موضوع معوق شد. با پیگیری‌های صورت گرفته، زمینی اختصاص یافت. این زندان برای ۱۰ هزار نفر پیش بینی شده و در سی و سه کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. این زمین از ۴ دهه قبل معارضین و شکایت‌هایی داشت. معارضین پذیرفتند که به صورت رایگان این زمین‌های مورد ادعا را برای احداث زندان تحویل بدهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها