کد خبر: 562235
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۰۹:۳۶:۳۵
| |

سردار علیرضا تنگسیری:

نیروی دریایی سپاه کنار مردم زلزله‌زده می‌ماند

فرمانده نیروی دریایی سپاه از تامین و ارسال ۴۰۰ کانکس به مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان خبرداد و گفت: تاکنون ۲۶۵ کانکس به منطقه رسیده که ۲۰۵ کانکس هم نصب شده، باقی کانکس‌‌ها هم بارگیری و ارسال شده است.

نیروی دریایی سپاه کنار مردم زلزله‌زده می‌ماند
کد خبر: 562235
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۰۹:۳۶:۳۵

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه سایه‌خوش اظهار داشت: از ساعات اولیه زلزله و به دستور فرمانده کل سپاه، تمام رده‌های سپاه حاضر در استان، با تمام امکانات به کمک زلزله زدگان آمدند.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به شدت گرما در منطقه‌ حادثه افزود: با توجه به جغرافیای محل حادثه هوای منطقه به شدت گرم و شرجی است و نمی‌توانستیم مردم را داخل چادرهای موقتی حتی با کولر گازی اسکان دهیم چرا که گرمای شدید هوا و رطوبت زیاد مانع از خنک شدن چادرها می‌شد برهمین اساس با هماهنگی‌های انجام شده و تاکید مقامات مسئول موضوع نصب و استقرار کانکس‌ها مطرح و اجرایی شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره گروه‌های مختلف حاضر در منطقه حادثه گفت: رده‌های مختلف سپاه از جمله نیروی دریایی سپاه، قرارگاه مدینه و سپاه استان در کنار گروه‌های جهادی و مردمی، هلال احمر، دستگاه‌های اجرایی و استاندار هرمزگان همگی پای کار آمدند تا مشکل زلزله‌زدگان کاهش یابد و این تاکید را داریم هموطنان و حادثه‌دیدگان بدانند تا آخرین روز که نیاز باشد کنار آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به تعداد کانس‌های تامین شده تصریح کرد: با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران، تعداد 400 کانکس برای اسکان مردم زلزله زده مدنظر قرار گرفته شده که 265 کانکس به منطقه رسیده و 205 کانکس نیز نصب شده است و سایر کانکس‌‌ها هم بارگیری شده و در راه هستند.

سردار تنگسیری گفت: قرارگاه مدینه نیز فرماندهی عملیات در روستای کلاتو و امدادرسانی به این روستا را بر عهده گرفته که خوشبختانه اقدامات خوبی در حال انجام است، 70 یخچال نیز برای مردم این روستا تامین شده است.

وی ادامه داد: سپاه استان و بسیجیان نیز وظیفه تامین غذای گرم مردم شریف زلزله زده را بر عهده دارند و روزانه بالغ بر 5 هزار غذای گرم پخت و در بین روستاها توزیع می‌شود.

سردار تنگسیری بیان داشت: تا زمانی که شرایط برای زیست مردم مناسب‌تر شود ما در کنار مردم خواهیم ماند و خدمات رسانی تدوام خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها