کد خبر: 550424
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۲۱:۰۸:۲۳
| |

سردار تنگسیری:

هر تهدیدی در عرصه دریا را در سطح بالاتری پاسخ می‌دهیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان می دانند اگر بخواهند تهدیدی در عرصه دریا علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند در سطح بالاتری پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد.

هر تهدیدی در عرصه دریا را در سطح بالاتری پاسخ می‌دهیم
کد خبر: 550424
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۲۱:۰۸:۲۳

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه یازدهمین مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده ها و فرزندان پاسدار در مشهد مقدس طی گفتگویی اظهار کرد: مبنای مبارزه ما با استکبار جهانی و ظالمان بر اساس مبانی و آموزه های قرآنی است ، ما نه ظلم می کنیم و نه زیر بار ظلم می رویم ، هر جا مظلومی در عالم بیابیم به او کمک می کنیم و انتظار نداریم که ظالمان جهان از جمله آمریکای جنایتکار و صهیونیست های کودک کش از ما تعریف کنند. آنها ظالم هستند و ما مظلوم مقتدر؛ یعنی به برکت انقلاب اسلامی این شهامت را پیدا کرده ایم که با اقتدار از خودمان دفاع می کنیم.

​به گزارش فارس، سردار تنگسیری درباره وضعیت آمادگی رزم  نیروی دریایی سپاه با اشاره به آیه شریفه « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم » ابراز داشت: امروز به لطف عنایات ویژه خداوند متعال و هدایت های عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)، تمام ارگان های نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی در سطح قابل قبول از آمادگی رزمی رسیده اند که برای انجام فرمان، لحظه شماری می کنند.

وی تأکیدکرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همچون سایر نیروها، با توکل بر خداوند سبحان و توجه ویژه به موضوع ارتقای توان رزم، به سطح اطمینان بخشی از آمادگی رزم رسیده که دشمنان می دانند اگر بخواهند تهدیدی در عرصه دریا علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند، در سطح بالاتری پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای دریافت خواهند کرد.

دریادار تنگسیری افزود: ما امروز باید به آموزه های قرآنی عمل کنیم، این قرآن نیاز امروز ما است؛ نه فقط نیاز ملّت و جامعه‌ی اسلامی ما بلکه نیاز جامعه‌ی بشری است، خردمندان و آزادمردان جهان به قرآن نیاز دارند. قرآن با استکبار مخالفت می‌کند، قرآن است که با ظلم و ظالمان صریحاً مبارزه می کند. گرفتاری امروز مردم جهان، همین اعتماد به ظالمان است، ولی فرهنگ قرآنی مبارزه با ظلم و ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین خاطرنشان کرد: قطعا برای ما افتخاراست که محافظین و پاسداران انقلاب اسلامی مورد قبول دشمنان اسلام و ظالمان نباشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها