کد خبر: 560374
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۳:۳۴:۴۱
| |

یک مقام ایرانی: ادعای تل آویو مبنی بر هدف قرار دادن گردشگران در ترکیه کذب و ادعاهای ساختگی است

پاسخ ما به اسرائیل، قاطع و محکم خواهد بود/افراد عادی را در یک کشور سوم هدف قرار نمی‌دهیم

یک مقام وزارت خارجه ایران به شبکه الجزیره گفت که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن گردشگران در ترکیه صرفا کذب و ادعاهای ساختگی است.

یک مقام ایرانی: ادعای تل آویو مبنی بر هدف قرار دادن گردشگران در ترکیه کذب و ادعاهای ساختگی است
کد خبر: 560374
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۳:۳۴:۴۱

یک مقام وزارت خارجه ایران در گفت‌و‌گو با شبکه الجزیره، ادعای هفته‌های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص هدف قرار دادن گردشگران اسرائیلی در ترکیه از سوی ایران را به شدت تکذیب کرد و آن را ساختگی دانست.

به گزارش فارس، او همزمان با سفر «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران به ترکیه گفت که برخی طرف‌ها به دنبال تخریب روابط بین تهران و آنکارا هستند.

این مقام وزارت خارجه ایران افزود: «امیدواریم که مقامات ترکیه متوجه اهداف برخی برای تخریب روابط دو جانبه ما باشند. پاسخ ما به اسرائیل، قاطع و محکم خواهد بود و اینگونه نیست که افراد عادی را در یک کشور سوم هدف قرار دهیم.»

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه هفته گذشته با سفر به ترکیه در نشست خبری با همتای ترکیه‌ای خود باز هم ادعای خود درباره تلاش تهران برای هدف قرار دادن گردشگران صهیونیست در خاک ترکیه را تکرار کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در این باره گفت: «متاسفانه از حدود یک هفته پیش یک عملیات روانی برای مشغول کردن رسانه‌ها به سناریوهای ساختگی با استفاده از اطلاعات نادرست و جهت دار جهت مهیا کردن فضا برای طرح سناریوی فرافکنانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شروع شده بود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها