کد خبر: 558177
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۴:۴۱:۱۴
| |

وزیر بهداشت به مجلس فراخوانده شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از ارجاع سوال ۳ تن از نمایندگان از وزیر بهداشت به جلسه علنی خبر داد.

وزیر بهداشت به مجلس فراخوانده شد
کد خبر: 558177
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۴:۴۱:۱۴

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از عدم اقناع 3 تن از نمایندگان از توضیحات بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان پیرامون سوالات مطرح شده خود در جلسه اخیر این کمیسیون خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این سوالات طبق آیین‌نامه داخلی مجلس جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد تا وزیر جهت پاسخگویی به سوالات در جلسه علنی حاضر شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: برخی سوالات نمایندگان دامنه منطقه ای و استانی و برخی هم دامنه ملی داشت که در مورد سوالات منطقه ای به وزیر بهداشت برای رسیدگی و پیگیری موضوعات مطروحه از سوی وکلای‌ملت، مهلت چند هفته‌ای، داده شد.

شیخی در توضیح سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان، گفت: یکی از سوالات درباره گرانی تعرفه‌های دندانپزشکی و خدمات تمام شده برای مردم بود و سوال بعدی درباره چرایی واکسیناسیون اجباری و ارائه نتایج تحقیقات در مورد عوارض واکسن بود  که نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

*سوالات دو نماینده به هیات رئیسه ارجاع شد

پیش از این حسینعلی شهریاری رئیس کمسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در تشریح جلسه (بیستم اردیبهشت) این کمسیون از رسیدگی به سوال 11 تن از نمایندگان از وزیر بهداشت خبر داده بود.

وی افزود: در این جلسه 9 نماینده از پاسخ های بهرام عین اللهی قانع شدند و سوالات دو نماینده هم جهت بررسی در جلسه علنی به هیات رئیسه ارجاع شد.

رئیس کمیسیون بهداشت در توضیحات سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان در این جلسه بیان کرد:سوالات مطرح شده در مورد توزیع دارو، پزشک و تجهیزات پزشکی و طرح های نیمه تمام بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها