کد خبر: 558102
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۸:۵۹:۱۴
| |

محسنی اژه‌ای: رفع مشکلات بخش قضایی استان قم دردستور کار است

رییس قوه قضاییه گفت: در جریان سفر به قم مطابق سفرهای پیشین استانی، بررسی مسائل و رفع مشکلات بخش قضایی و غیرقضایی استان در دستور کار است.

محسنی اژه‌ای: رفع مشکلات بخش قضایی استان قم دردستور کار است
کد خبر: 558102
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۸:۵۹:۱۴

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در بدو ورود به استان قم در گفت وگویی ضمن اشاره به اهداف سفرهای استانی هیات عالی قضایی ، اظهار کرد: قم وطن اصلی ماست؛ هدف از سفر به این استان، زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مردم متدین و انقلابی و علمای بزرگ و مراجع عظام است.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه سایر مقامات و مسئولان ارشد دستگاه قضایی در سفر به قم، وی را همراهی می‌کنند، به حضور این مدیران عالی قضایی در نقاط مختلف این استان جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و غیرقضایی مردم و سرکشی به مراکز قضایی اشاره کرد و بیان داشت: قم 

، شهری مقدس است؛ امیدواریم بتوانیم در جریان این سفر در راستای رفع مسائل و مشکلات قضایی و غیرقضایی استان قم اقدامات لازم را انجام دهیم.

 در این سفر سایر مسئولان عالی قضایی رییس قوه قضاییه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

دیدار با اقشار مختلف مردم و روحانیون و قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به قم است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها