آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید:

دستگاه قضایی با تمام توان برای ریشه‌کنی ربا تلاش کند

یک مرجع تقلید گفت: متاسفانه ربا با اسامی مختلفی از جمله دیرکرد در جامعه وجود دارد و دستگاه قضایی باید با تمام توان در رفع این آسیب تلاش کند. در روحیات رئیس جدید دستگاه قضا می‌بینیم که در حد توان این مشکل را بتواند مرتفع کند.

دستگاه قضایی با تمام توان برای ریشه‌کنی ربا تلاش کند
کد خبر: 505093
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۱۲:۲۴:۳۷

اعتمادآنلاین| آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید گفت: متاسفانه ربا با اسامی مختلفی از جمله دیرکرد در جامعه وجود دارد و دستگاه قضایی باید با تمام توان در رفع این آسیب تلاش کند.

به گزارش انتخاب وی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه با آرزوی موفقیت برای وی در این مسئولیت مهم، با بیان این که انتظار داریم دستگاه قضا ربا را از جامعه حذف کند، گفت: متاسفانه ربا با اسامی مختلفی از جمله دیرکرد در جامعه وجود دارد و دستگاه قضایی باید با تمام توان در رفع این آسیب تلاش کند.

وی ضمن تاکید بر رفع هر چه سریع‌تر این مشکل خاطرنشان کرد: در روحیات رئیس جدید دستگاه قضا می‌بینیم که در حد توان این مشکل را بتواند مرتفع کند.

این مرجع تقلید در پایان سخنانش به اجرای طرح تحول قضایی اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح شاهد موفقیت روز افزون دستگاه قضایی خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در سفر یک روزه به شهر مقدس قم پس از زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو می کند.

این دیدارها بدون اطلاع و دعوت از خبرنگاران محلی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محسنی اژه‌ای روز دهم‌ تیر ماه جاری از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه منصوب شده است‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها