کد خبر: 558093
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۸:۳۹:۳۶
| |

وعده ابراهیم رئیسی به کشاورزان اصفهان

رئیس جمهور در بدو ورود به اصفهان گفت:استان اصفهان استان ایثار و شهادت، استان علم وفرهنگ و هنر، استان دین مداری و لایتمداری است و حقیقتا مهد پرورش فلاسفه و عالمان و سرداران رشید ودلاوران بسیاری است.

وعده ابراهیم رئیسی به کشاورزان اصفهان
کد خبر: 558093
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۸:۳۹:۳۶

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بیست‌وپنجمین سفر استانی در بدو ورود به اصفهان در سخنانی اظهار کرد: توفیقی است برای من وهمکارانم که در استان اصفهان و خداوند را شاکرم.

به گزارش فارس، وی افزود: عرض سلام خدمت مردم عزیز استان اصفهان، مسؤولان استان اصفهان وخانواده معظم شهدا دارم.

رئیس جمهور ادامه داد: استان اصفهان استان ایثار و شهادت، علم و فرهنگ و هنر، دین‌مداری و ولایت‌مداری است، مهد پرورش فلاسفه و حکما، سرداران رشید و دلاوران بسیاری است که نه فقط برای استان اصفهان بلکه برای کشور افتخار است؛ استان اصفهان سرزمین استعدادها است، استعدادهای بسیاری در این استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این استان در دفاع مقدس مثال‌زدنی است، ۲۳ هزار شهید استان اصفهان  و قریب به ۵۰ هزار ایثارگر اصفهان، گواه بر این است که استان اصفهان، استان انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این نکته برای همه و مسؤلان مسؤولیت‌آفرین  است.

رئیسی بیان داشت: باید توجه خاصی نسبت به این استان داشت، مردم رنج نبیند و مشکلات آن‌ها را اذیت نکند؛ در استان اصفهان مشکلاتی وجود دارد اما ظرفیت‌های استان بالا است؛ اصفهان استان کشاورزی و قطب صنعتی است، می‌تواند قطب علم و فناوری شود، استان گردشگری است.

رئیس جمهور ادامه داد: ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده که در اصفهان داریم، مشکلات آب کشاورزی و شرب بیشتر مردم را رنج می‌دهد، دولت برای رفع این مشکل برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مردم و مسؤولان این مشکل قابل رفع است، به نوعی مدیریت نیاز است که مردم همراه دولت باشند.

وی خاطرنشان کرد: اعتباراتی در نظر گرفته شده است، طرح هایی از دهه ۶۰ بوده است که به دلایلی این طرح‌ها باید بررسی شود که چرا مانده و به سامان نرسیده است؛ یکی از رنج‌های مردم طرح‌های نیمه‌تمام است و در همه استان‌ها از این طرح‌ها داریم.

رئیسی عنوان داشت: سفر به استان‌ها برای آغاز طرح جدید نیست اما عمده برنامه نهضت به سامان رساندن طرح‌های نیمه‌تمام است، به دنبال این هستیم و ادامه اقدامات هستیم، نظرخواهی شده است و در جلسات و به ویژه شورای اداری امیدواریم خبرهای خوبی برای مردم وجود داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها