کد خبر: 557105
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۹:۱۲:۲۵
| |

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به اصفهان:

۱۳ برنامه برای سفر رئیس جمهور به اصفهان در دستور کار است

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان از برگزاری ۱۳ برنامه در سفر رئیسی به اصفهان خبر داد.

۱۳ برنامه برای سفر رئیس جمهور به اصفهان در دستور کار است
کد خبر: 557105
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۹:۱۲:۲۵

محمدرضا جان نثاری بعد از ظهر شنبه با بیان اینکه سفری امن، ایمن و مؤثر برای سفر رئیس جمهور به استان در دستور کار ویژه داریم، اظهار داشت: باید توجه داشت که برنامه‌های زیادی برای این سفر تدارک دیده شده و همه مسائل امنیتی مورد توجه باشد ضمن اینکه باید در هر شرایطی تکریم مردم در دستور کار باشد.

به گزارش مهر، وی افزود: برای این سفر هفت کمیته داریم، ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در این سفر به صورت آماده باش باشند و درگیر و دار نامه نگاری نماند، در شهرستان‌ها باید همه امکانات در اختیار فرمانداری باشد.

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اضافه کرد: باید ظرفیت‌های معطل مانده در شهرستان‌ها به وزرایی که در زمان سفر رئیس جمهور به استان در شهرستان‌ها حضور می‌یابند، نشان دهند چرا که این پروژه‌ها و ظرفیت‌ها در شورای اداری استان بررسی خواهد شد.

جان نثاری با بیان اینکه ۱۳ برنامه برای سفر رئیس جمهور به اصفهان در نظر گرفته شده است، افزود: در قالب برنامه‌های مستقل و یا ادغام شده این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

وی گفت: دیدار با علما و روحانیون، دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی، دیدار با اقشار مردمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با برخی از افراد خاص استان برای مسائل ویژه استان اصفهان، شورای اداری استان، بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان موفق و دیدار با علمای خاص، نشست خبری و بدرقه از جمله این برنامه‌ها است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها