کد خبر: 557939
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۱۲:۰۹:۰۶
| |

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه:

علت کندی حرکت روس‌ها در جنگ اوکراین به ضعف در آمادرسانی مربوط است

امروز در جنگ اوکراین کندی حرکت روس‌ها به ضعف در آمادرسانی مربوط است یعنی سیستم آماد همپای عملیات نیست، به همین دلیل خوداتکایی واحدهای کوچک در حد امکان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

علت کندی حرکت روس‌ها در جنگ اوکراین به ضعف در آمادرسانی مربوط است
کد خبر: 557939
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۱۲:۰۹:۰۶

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز هم در جنگ اوکراین کندی حرکت روس‌ها به ضعف در آمادرسانی مربوط است یعنی سیستم آماد همپای عملیات نیست، به همین دلیل خوداتکایی واحدهای کوچک در حد امکان هم باید مورد توجه قرار گیرد. آماد یک منظومه وسیعی است که تأمین قدرت را به‌عهده دارد و آماد باید یک تفکر و اندیشه عمیق این حرکت را پشتیبانی کند. ویژگی اصلی آماد هوشمندی است و به‌جز این موفقیت ممکن نیست.

به گزارش تسنیم، سردار سلامی گفت: یک آماد قدرتمند محصول یک ذهن اندیشمند است، لذا تأمین و تولید قدرت به‌عهده آماد است و در حقیقت آماد پلی بین علوم و فناوری و نیازهای عملیاتی در میدان است.

وی تصریح کرد: گاهی فکر می‌کنیم اگر فضای صنعت دفاعی را در یک فضای بسته نگه داریم موفق هستیم و بعد یک فضای انحصاری ایجاد می‌کنیم و چون این فضا بدون رقیب است رشد نمی‌کنیم، داخل کشور هم می‌بینیم صنایعی که انحصاری هستند هیچ رشدی نکرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها